Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute på et etablissement downtown tidligere i kveld og observerte en pen, velkledd dame med hockeysveis. :hakeslepp:

Håret var altså kort oppå (ca 3-4 cm) og langt i nakken (nedenfor skuldrene). Er dette siste nytt på reprisefronten, eller?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Var ute på et etablissement downtown tidligere i kveld og observerte en pen, velkledd dame med hockeysveis. :hakeslepp:

Håret var altså kort oppå (ca 3-4 cm) og langt i nakken (nedenfor skuldrene). Er dette siste nytt på reprisefronten, eller?

Det har vært en stund det.

Vi har en her i byen som har hatt hockeysveis siden sist det var in. Ikke noe sånn puslete Bon Jovi greier heller - men skikkelig kort ved ørene og oppå og gått nedenfor skuldrene bak. Har enda ikke truffet en (av de jevnaldrene med meg) som ikke vet hvem jeg mener når jeg beskriver han. Stakkars må jo få spader av å være in helt plutselig. :)

Må bare også nevne at han kjører resten av stilen også: bleket dongeri jakke og bukse, evt. vest. Og cowboy boots. Siden den gangen ... altså.

Endret av Blondie65
Skrevet

Det har vært en stund det.

Vi har en her i byen som har hatt hockeysveis siden sist det var in. Ikke noe sånn puslete Bon Jovi greier heller - men skikkelig kort ved ørene og oppå og gått nedenfor skuldrene bak. Har enda ikke truffet en (av de jevnaldrene med meg) som ikke vet hvem jeg mener når jeg beskriver han. Stakkars må jo få spader av å være in helt plutselig. :)

Må bare også nevne at han kjører resten av stilen også: bleket dongeri jakke og bukse, evt. vest. Og cowboy boots. Siden den gangen ... altså.

Joda, vi har noen som har satt seg fast i hockeysveisen sin her i byen også, men har det blitt nymoderne, altså? :sjokkert:

Gjest Blondie65
Skrevet

Joda, vi har noen som har satt seg fast i hockeysveisen sin her i byen også, men har det blitt nymoderne, altså? :sjokkert:

Jepp :)

Skrevet

Jepp :)

OMG! :sukk:

Må vi anlegge hockeysveis også, for å være med, liksom? :overrasket:

Eller tror du vi kan få fritak? :forvirret:

Gjest Blondie65
Skrevet

OMG! :sukk:

Må vi anlegge hockeysveis også, for å være med, liksom? :overrasket:

Eller tror du vi kan få fritak? :forvirret:

Jeg vet ikke om det er frivillig å la være. Ser at store puffermer ut på siden av skuldrene er in - og venter å se skulderputer en amerikansk fotballspiller verdig dukke opp når som helst.

(PS.: Forøvrig synes jeg hockeysveis KAN være fint jeg ... dersom man har hår til det. Det forutsetter selvsagt tykt hår slik at det lange partiet bak ikke blir tre tynne spiker i 50 cms lengde.)

(PS. 2: Jeg synes egentlig puddelrockvarianten av hockeysveis er finere - dvs litt mer gradert klipp)

Gjest scorpius
Skrevet

Hvis jeg har valget mellom hockeysveis og turban, så blir det turban.

(Og jeg hater denne turban-moten, vel å merke).

Skrevet (endret)

ser ikke noe feil med hockey sveis jeg

:laugh:

Endret av Kårky
Skrevet (endret)

ugh heng...

Endret av Kårky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...