Gjest Lena Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 hei, jeg har et kjipt problem, for litt siden begynte jeg og prate med noen fra sukker, han som merket meg som intresant, og vi møttes hjem til meg tidligere i denne uka, hjem til meg og såg film, å da hoppet vi jo selvfølgelig til sengs, å etter det så dro han, å jeg sendte melding om at det var hyggelig og møte han osv, å da skreiv han at han trengte noen som va litt håndfast og kunne sette han på plass og si neij osv, og han mente jeg fortsatt var litt usikker. å da sendte jeg melling om at han måtte bare si ifra hvis han ville møtes igjen......har vel gått 2 dager nå, men jeg har så lyst og kontakte han, men ikke være noen stalker hvis dere sjønner....men vil jo vite hva som sjer, for gidder ikke sitte og vente og se om han sender melding osv...blir gal av det...men sier seg sikkert selv at han er ferdig med alt.....ikke veit jeg, derfor jeg spør dere, kom med noen gode og kloke ord til meg;) klem
Gjest wild bird Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Ut fra svaret hans å dømme, er han nok ikke så interessert. Beklager å være brutalt ærlig, men hadde han vært interessert i deg, så hadde han tatt kontakt. Jeg hadde ikke tatt mer kontakt om jeg var deg.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Du bør ha såpass selvrespekt at du ikke ligger med menn på første date. Da vil mannen også jobbe mye mer for å få deg, og du fremstår ikke som ei billig jente som ligger med alle.
Gjest lena Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 ja, jeg forstår jo d, men han hadde drukket litt hjemme hoss meg, jeg viste ikke at han kjørte bil, så jeg sa han heller måtte være hoss meg istedet for å kjøre beruset hjem...så sjedde det bare, men jeg vl gjerne ha kontakt med han, men vil også vise at jeg har status og ikke virker desperat, så har ikke kontaktet han , håper jo han gjør det, men får vel vente noen dager og se....han har jo ikke slettet meg fra facebook så det må jo være en bra ting:D
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 ja, jeg forstår jo d, men han hadde drukket litt hjemme hoss meg, jeg viste ikke at han kjørte bil, så jeg sa han heller måtte være hoss meg istedet for å kjøre beruset hjem...så sjedde det bare, men jeg vl gjerne ha kontakt med han, men vil også vise at jeg har status og ikke virker desperat, så har ikke kontaktet han , håper jo han gjør det, men får vel vente noen dager og se....han har jo ikke slettet meg fra facebook så det må jo være en bra ting:D Dette kan høres fryktelig brutalt ut (føler meg som brutal mann) men dersom du skal fortsette nettdating bør du legge av deg dialekt og bruke stavekontroll når du skriver!! og ja, han har mistet all spenning og vil ikke videre.. du hadde garantert hørt fra han. Gled deg over at det er flere fisk i havet!
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Du bør ha såpass selvrespekt at du ikke ligger med menn på første date. Da vil mannen også jobbe mye mer for å få deg, og du fremstår ikke som ei billig jente som ligger med alle. Dersom man vil ligge med noen på første date, er det helt greit. Men da må man også være innforstått med at det ikke er sikkert man treffes igjen. Noen jenter kan bli litt sårbare etter man har hatt sex, derfor kan det være lurt å vente til man kjenner gutten bedre.
Gjest that research Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 Dette kan høres fryktelig brutalt ut (føler meg som brutal mann) men dersom du skal fortsette nettdating bør du legge av deg dialekt og bruke stavekontroll når du skriver!! og ja, han har mistet all spenning og vil ikke videre.. du hadde garantert hørt fra han. Gled deg over at det er flere fisk i havet! jeg forstår, MEN jeg vil likevel prøve og gjøre noe, for og bli kjent med han, hva er da det beste rådet du kan gi for at jeg iheletatt skal ha en mulighet og møte han igjen? uansett hva det er, må jo være noe som kan hjelpe? ikke artig og bli dømt av førsteinntrykk, jeg må iallefall prøve og få til et møte til, så hva gjør jeg da`??
hjertesukka Skrevet 6. august 2010 #8 Skrevet 6. august 2010 Et godt råd er å glemme denne mannen, dessverre. Han vil ikke møte deg. Vil du virkelig ha en mann som ikke vil ha deg? At han ikke har sletta deg fra FB, betyr ingenting i denne sammenhengen.
Piper Skrevet 6. august 2010 #9 Skrevet 6. august 2010 Han ahr jo sagt, på en hyggelig måte, at han ikke er interessert. Han sier du virker usikker, og at han må ha en som sier nei, og siden du tydeligvis ikke er den typen, passer du ikke sammen med han. Han er rett og slett ikke interessert. Du ahr sendt melding, og han har svart. Og siden han ikke har gitt en lyd siden, viser han at han ikke er interessert. Spiller ingen rolle hva du mener om å bli dømt etter førsteintrykket, for det er faktisk det man blir. Passer man ikke inn i det bildet personen ønsker ved førsteinntrykket, så går man ofte videre til neste. Og så enkelt er det
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #10 Skrevet 6. august 2010 Han ahr jo sagt, på en hyggelig måte, at han ikke er interessert. Han sier du virker usikker, og at han må ha en som sier nei, og siden du tydeligvis ikke er den typen, passer du ikke sammen med han. Han er rett og slett ikke interessert. Du ahr sendt melding, og han har svart. Og siden han ikke har gitt en lyd siden, viser han at han ikke er interessert. Spiller ingen rolle hva du mener om å bli dømt etter førsteintrykket, for det er faktisk det man blir. Passer man ikke inn i det bildet personen ønsker ved førsteinntrykket, så går man ofte videre til neste. Og så enkelt er det Paradokset er at han ville hatt henne om hun sa nei. Altså når han sprute om han kunne få ha sex med henne, så svarte hun ja, noe som gjorde at han mistet interessen for henne. Hadde hun avvist han og beholdt beina samlet, ville han vært interressert i henne. Dette er et tragikomisk paradoks.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 6. august 2010 #11 Skrevet 6. august 2010 Han har sagt han ikke vil ha deg. Hvis du maser om å møte ham igjen vil du bare virke patetisk i hans øyne, siden han allerede har avvist deg.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2010 #12 Skrevet 6. august 2010 Paradokset er at han ville hatt henne om hun sa nei. Altså når han sprute om han kunne få ha sex med henne, så svarte hun ja, noe som gjorde at han mistet interessen for henne. Hadde hun avvist han og beholdt beina samlet, ville han vært interressert i henne. Dette er et tragikomisk paradoks. Dersom det er tilfelle, er han jo en dust. Ts, jeg synes ikke du skal skamme deg over at du gikk til sengs med han. Dere var to om dette. Han sa ikke NEI, han heller... For å bevare din verdighet, driter du i hele fyren. Han har jo tydelig avvist deg.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2010 #13 Skrevet 6. august 2010 Han vil garantert ta kontakt neste gang han blir kåt, om han ikke har funnet en annen. Du er nok ikke kjæreste-materiale ts, men en morrojente som man kan ha det morro med. Jeg synes ikke du skal skamme deg, du er åpenbart en spennende person man kan gjøre mye deilig med.
Gjest lolita___ Skrevet 6. august 2010 #14 Skrevet 6. august 2010 Veldig lurt av deg å møte noen fra nette hjemme hos deg selv,da viser du hvem du er.At du tørr å invitere fremmede folk hjem til deg sånn.
MissStiles Skrevet 7. august 2010 #15 Skrevet 7. august 2010 Jeg er nok enig med flertallet. Jeg tror heller ikke at du hører fra han igjen. Det var kanskje ikke det beste å invitere noen hjem til seg på første date.
Jade Skrevet 7. august 2010 #16 Skrevet 7. august 2010 (endret) Han vil ikke ha en kjæreste som har sex på første date. Men han vil gjerne ha et One Night Stand med ei jente som har sex på første (og eneste) date. Dobbelmoralsk siden han ikke er noe bedre selv? Ja, men han velger uansett selv om han vil noe mer eller ikke. Glem han! Endret 7. august 2010 av Jade
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2010 #17 Skrevet 9. august 2010 Ingen vil være kjæreste med horete jenter, men alle vil knulle dem...
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #18 Skrevet 9. august 2010 Ingen vil være kjæreste med horete jenter, men alle vil knulle dem... Jeg vil IKKE knulle horete jenter. Så da må jeg være unntaket.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2010 #19 Skrevet 9. august 2010 Jeg vil IKKE knulle horete jenter. Så da må jeg være unntaket. Det kan være at du lider av homofili.
sophiaM Skrevet 11. august 2010 #20 Skrevet 11. august 2010 Det kan være at du lider av homofili. haha, ja virkelig... Er ikke alle som faller for den billigste jenta som skulle dukke opp vet du. Det fins folk med litt selvrespekt, og respekt for jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå