Pimbila Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Jeg har nå en HTC Touch Diamond, men jeg begynner å bli lei touch-telefonen. Jeg vil ha en vanlig tlf igjen, men er avhengig av å ha kalenderen/avtaler på startskjermen, slik at jeg ser hva dagens/neste dags avtaler er. Finnes denne funksjonen på SE W995? Eller har dere et annet forslag?
Neala Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Den funksjonen finnes ikke på SE. Men man kan bruke notatfunksjonen og lagre i standby modus. Jeg vet at det er mange Nokia mobiler som har denne funksjonen
Pimbila Skrevet 6. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2010 Den funksjonen finnes ikke på SE. Men man kan bruke notatfunksjonen og lagre i standby modus. Jeg vet at det er mange Nokia mobiler som har denne funksjonen Takk! Kan du gi meg noen navn hvis du vet noen eksakte?
Minttu Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Man kan ha notater på skjermen på w995 også. Jeg har den tlf
Neala Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Man kan ha notater på skjermen på w995 også. Jeg har den tlf Det var jo det jeg sa, jeg har den telefonen jeg også. Men kalenderoppføringene kommer ikke som bakgrunn sånn som TS mener. http://www.nokia.no/finn-produkter/produkter/nokia-e75 Denne har venninna mi, så jeg vet den har denne funksjonen Ellers er det også slik tilbake til N95 også, så jeg tror virkelig at de aller fleste nye Nokia har denne funksjonen Lykke til!
Pimbila Skrevet 6. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2010 Takk igjen Er dere fornøyd med tlf ellers da?
sofie777 Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 Jeg har Nokia 5800 Express Music (finnes sikkert en nyere utgave...) som jeg har hatt et år nå. Jeg er totalavhengig av kalenderen og den finnes på startskjermen hele tiden og det er veldig greit. (Måtte stille den inn slik, men det gjorde jeg med én gang og elsker den funksjonen). Man kan også ha fire andre snarveier på startsiden alt etter som hva man bruker mest.
Pimbila Skrevet 6. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2010 Den Nokia'en er vel en touch-telefon, så det hjelper ikke mye.
Neala Skrevet 6. august 2010 #9 Skrevet 6. august 2010 Takk igjen Er dere fornøyd med tlf ellers da? Ja, jeg er veldig fornøyd med SE W995! Den ble kåret til best i test i 2009, og det ligger tester over alt, er bare å google Beste telefonen jeg har hatt ihvertfall!
sofie777 Skrevet 7. august 2010 #10 Skrevet 7. august 2010 Den Nokia'en er vel en touch-telefon, så det hjelper ikke mye. Så ikke den setningen om "vanlig telefon".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå