Gå til innhold

Vanskelig forelskelse

Rumohra

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Sitter her og er utrolig forelsket og har angstanfall samtidig ;) Traff en fyr for noen mnd siden, han jobber i helsesektoren, så det er litt mer som må taes hensyn til enn om jeg traff han på en annen måte. Men det skal være mulig for meg å kunne treffe han privat dersom formalitetene er i orden uten at dette er ulovlig.

Vi har en utrolig god kjemi, klikket med han med en gang og vi ler mye sammen. Jeg synes jo også selvsagt han er planetens fineste, og jeg tror han liker meg ganske godt også. Han har ihvertfall gitt meg flere komplimenter, husket nesten alt jeg har fortalt om meg selv, og har sagt han setter pris på at jeg kommer innom. Det er jo selvsagt en grense for hvor hyggelig han kan være, siden jeg er hans kunde/pasient, og kan jo hende han bare er profesjonell og prøver å lage god stemning.. ;)

Den eneste måten jeg kan prøve å få truffet han utenom er å fortelle det til han som det er, avslutte kundeforholdet og håpe på at han har lyst til å treffe meg senere. Jeg har all forståelse i verden for at han ikke vil gå ut med meg pga. jobben, jeg ønsker jo heller ikke at han skal få problemer.

Det som egentlig er problemet mitt, er at jeg er så innmari usikker på om jeg er "bra nok" for han. Jeg aner heller ikke om han er like hyggelig mot alle pasientene sine, er man forelsket snapper man jo opp alle tegn man kan på at din utkårede er det samme.. Er jo bare en måte å finne ut om han kan tenke seg å bli bedre kjent med meg på, men er ganske (ekstremt) skummelt å kaste seg ut i noe sånn.. Trenger aldri treffe han igjen om han skulle avvise meg.

Er vel bare utrolig redd for å bli avvist og/eller såret.. Har blitt mye såret helt fra tidlig barndom, og har vanskelig med å slippe folk tett innpå. Så er jo absolutt veldig klassisk og typisk at jeg skal falle for en som egentlig er umulig for meg å få.

Vet ikke helt hva jeg spør om, men kanskje noen av dere har noen fornuftige innspill til meg. Det hadde jeg satt utrolig stor pris på! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har bare et råd.

Avslutt pasient-brukerforholdet.

Fortell hvordan situasjonen er.

Vent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Er nok den eneste måten å gjøre det på.

Behandlingen er egentlig avsluttet, har ikke vært der på flere måneder. Har nå likevel bestilt time bare for å sjekke opp, så det er jo egentlig "avsluttet". Vet at "" ikke holder dersom det skulle bli en sak, men det er den eneste måten jeg får fortalt hvordan det er - siden jeg vil ta det face to face.

Kan jeg kanskje gi han telefonnummeret mitt, så han kan ta kontakt med meg senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke akkurat helt uvanlig at pasienter blir forelsket i sin terapeut etc.

Tror ikke jeg ville gått utifra at han føler det samme for deg som du gjør for ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er jo veldig i tvil da.. Men så var det det med at man bare lever en gang og at det hadde vært så fantastisk om han faktisk gjorde det.

Begynner å helle mot å ikke prøve meg på noe sprell likevel. Skal holde dere oppdatert ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...