AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Ble slutt med han jeg trodde var mannen i mitt liv for 3 mdn siden. For å kommer videre slettet jeg han på alle tenkelige elektroniske kanaler. Det hjalp, fikk klart bedre mental avstand. Etter en stund etablerte jeg profil på Sukker, og så oppdaget jeg at han også er der. Og at han har gjentatte ganger vært innom min profil. I tillegg er vi kollegaer (jobber ikke sammen) med felles chattefunksjon. Jeg hadde slettet han som kontakt der, men nå har han koblet meg på igjen. Alt dette gjør at han "dukker opp" i bevisstheten hele tiden, og jeg vil ha han ut av systemet. Mulig han ikke skjønner det, men det bør han jo i en alder av 40. Er det barnslig av meg å slette egen profil på sukker og fjerne han igjen som kontakt på chat? Skjønner dette sikkert kan oppfattes som dillete fra min side, men jeg er ikke klar for det ennå.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Du må jo gjerne slette deg på sukker dersom du føler for det. Ikke barnslig i det hele tatt. Bare et trekk for å beskytte seg. Lettere å gå videre da. Siden dere er kollegaer så har dere kanskje noe med hverandre å gjøre? Viktig å skille jobb og privatliv.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Hvis du setter svart hjerte på profilen hans på sukker, får han ikke tilgang til din profil.
Krill Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Bare å blokkere han det. Så ser han ikke at du er der. (samme som svart hjerte kanskje??) Synes ikke det er sært i det hele tatt. Man ønsker jo å gå videre uten å se exen sin på pc skjermen til en hver tid.. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 Fra TS: Jeg gjorde det jeg, slettet msn og profil på sukker. Det ble vel så mye en erkjennelse av at jeg rett og slett ikke var særlig klar for å gå inn for noe på sukker uansett. Dessuten synes jeg det skulle være en enklere måte å unngå kontakt med (eller se at er online) noen på der enn å måtte gå inn på vedkommendes profil. Da legger man igjen spor. Har også sendt en kort forklaring til han på hvorfor jeg har koblet ut chattefunksjon, istedetfor bare å gjøre det mener jeg. Må jo være en ærlig sak å si at jeg ganske ikke er enkelt for den typen kontakt og at det finnes gode alternativer jobbmessig. Ble mye lettere nå kjenner jeg :-)
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 Fra TS: Jeg gjorde det jeg, slettet msn og profil på sukker. Det ble vel så mye en erkjennelse av at jeg rett og slett ikke var særlig klar for å gå inn for noe på sukker uansett. Dessuten synes jeg det skulle være en enklere måte å unngå kontakt med (eller se at er online) noen på der enn å måtte gå inn på vedkommendes profil. Da legger man igjen spor. Har også sendt en kort forklaring til han på hvorfor jeg har koblet ut chattefunksjon, istedetfor bare å gjøre det mener jeg. Må jo være en ærlig sak å si at jeg ganske ikke er enkelt for den typen kontakt og at det finnes gode alternativer jobbmessig. Ble mye lettere nå kjenner jeg :-) [/quote ... ble litt skrivefeil her, mente avslutningsvis å si at jeg i korte trekk sa i en mail at jeg ikke er klar for å være koblet opp på chattefunksjon ennå, da det er for "tett på" for meg. Men forklarte også at det selvsagt ikke skal være noe problem jobbmessig, men da finnes det andre kanaler enn akkurat chat. Med chatfunksjonen ser jeg jo om han er i møter, ledig osv osv og det har jeg ikke lyst til å vite noe om....(dette sa jeg ikke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå