Gjest Elyssa Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Er veldig interessert i miljøet og har lyst til å gjøre 'en innsats'. Begrepene derimot, er litt ukjente for meg. Kan noen forklare??
Muzak Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Jeg lurer også på dette! Jeg syns ORGANisk er et teit ord, så jeg bruker økologisk
slipset Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Er veldig interessert i miljøet og har lyst til å gjøre 'en innsats'. Begrepene derimot, er litt ukjente for meg. Kan noen forklare?? På engelsk kalles økologisk "organic", men noen oversette feil og kalle "organic" organisk. Organisk på norsk e alt som e levandes (dvs. planter, dyr osv). Økologiske matvarer e framstilt uten sprøyting o.l.
Larsern Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 På engelsk kalles økologisk "organic", men noen oversette feil og kalle "organic" organisk. Organisk på norsk e alt som e levandes (dvs. planter, dyr osv). Økologiske matvarer e framstilt uten sprøyting o.l. Strengt tatt alle forbindelser som inneholder karbon er organiske.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå