Gå til innhold

69 stillingen

Fuckman1983

Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk aldri tatt 69 med noen (selvom jeg har gjort mye annet), og lurer litt på hvor vanlig dette er?

Jeg synes det er litt vanskelig å spørre jenta om vi skal ta det. Det blir som regel bare litt sug og slikk før vi setter igang med knullingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyppig brukt i hjemmet :jepp: Men gjerne litt på siden, det er mer avslappende. Om han er rett over meg blir jeg fort litt tørr i munnen siden alt spyttet renner ned i halsen. Om jeg er rett over klarer jeg liksom ikke helt å slappe av.

Men litt på siden funker kjempefint!

Et lite tips; ikke spør! Jeg hater direkte spørsmål om slik, det blir fort kleint. Bare gjør det, og legg merke til om dama er med underveis. Slikk henne "opp ned" uten å selv presse deg på henne. Du trenger jo ikke å klatre opp på henne å presse deg inn i munnen hennes, det kan bli veldig direkte. Om hun da nærmer seg deg og tar deg i munnen er det jo i boks. Om hun ikke gjør det er det enten fordi hun bare nyter behandlingen og glemmer resten, eller at hun ikke vil suge deg i den stillingen.

Om du merker at hun ikke vil så ta hintet, eller man kan evt. snakke om det etterpå. For mye prat er ikke alltid bra.

Noen jenter sliter med å slappe av øverst, siden man føler at mannen får rompa vår veldig tett på ansiktet. Det er liksom bedre når mannen er øverst og kan regulere avstanden selv :fnise:

Men å ligge under å få hele stasen presset ned i halsen er heller ikke alltid like godt. Derfor er det ofte mer vellykket å legge seg litt ned på siden, i samme posisjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Føler det er en ganske vanlig stilling som i at alle har prøvd den, men har inntrykk av at mange (kanskje flest jenter) synes den er en smule kjip, kjedelig og tåpelig. Meg selv inkludert. Klarer bare ikke fokusere på to ting en gang!

Men det er jo bare å spørre. Eller bare si at hun skal kravle over deg! Noen jenter liker bedre å bli fortalt hva de skal gjøre enn å bli spurt. Det er i hvert fall ikke en unormal eller drøy ting å bringe på bordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes 69 er et pes. Jeg ligger litt dårlig til å få full frihet til å gjøre det jeg vil samt at jeg har fokuset et annet sted enn hva som skjer med kroppen min. Ingen favoritt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmm, jeg elsker 69, men som noen andre nevnte: ligg litt på siden. Blir dødskåt av å suge ham samtidig som han holder på med meg. Når det nærmer seg klimaks hender det vel jeg glemmer suginga, men tror ikke han har så mye imot det. Han får sitt etterpå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmm, jeg elsker 69, men som noen andre nevnte: ligg litt på siden. Blir dødskåt av å suge ham samtidig som han holder på med meg. Når det nærmer seg klimaks hender det vel jeg glemmer suginga, men tror ikke han har så mye imot det. Han får sitt etterpå ;-)

Signerer! :tommelopp:;)

edit: med han øverst

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en veldig bra stilling! Men gir mest nytelse for oss begge å få hver sin tur, hvor man er konsentrert og virkelig for gjort en god jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ah, den stillingen er deilig.

Elsker å kjenne han leker med meg mens jeg suger av ham. Aller helst ligger han på rygg og jeg over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den stillingen har jeg ingenting til overs for. Ubehagelig fra ende til annen.

Syns du det er ubehagelig å få kuken din sugd mens du har en deilig våt fitte over ansiktet som du kan forsyne deg av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker å kunne konsentrere meg om nytelsen mens han slikker meg. Får ikke så mye ut av det hvis jeg må konse på hans nytelse samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg foretrekker å kunne konsentrere meg om nytelsen mens han slikker meg. Får ikke så mye ut av det hvis jeg må konse på hans nytelse samtidig.

Pleier ikke fokusere så mye når jeg har sex jeg, digger stillingen, lar meg flyte med. Ser ikke på det som jobb å gi en avsugning og fokuserer ikke på å nyte det han gjør med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier ikke fokusere så mye når jeg har sex jeg, digger stillingen, lar meg flyte med. Ser ikke på det som jobb å gi en avsugning og fokuserer ikke på å nyte det han gjør med meg.

Deg om det. Jeg liker å suge kjæresten min, men liker da også å merke hvordan kroppen hans spennes og hvor tent har blir o.l. Jeg liker også å kunne ligge i ro og virkelig nyte det når han slikker meg. Folk er forskjellige, men jeg foretrekker altså at vi gjør en ting om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for tips om å ligge på siden! Det må vi prøve neste gang.

Jeg synes forøvrig at 69 er god, men kun hvis jeg (jente) ligger nederst. Føler at rumpa mi blir altfor in his face når jeg er øverst. Når jeg er nederst kommer jeg bedre til på pungen feks, og så slapper jeg bedre av.

Aller best liker jeg at han ligger på ryggen, mens jeg "sitter" på ansiktet hans, vendt mot ham. Da har han kun tilgang foran, og har en ganske grei utsikt oppover. :-)

Er ellers enig med resten, ikke spør!! "Befal", eller bare plasser henne der hun vil. Om hun kliver av så er det et godt tegn på at hun vil gjøre noe annet, og du slipper å ødelegge stemninga ved å stille praktiske spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...