Maxi Skrevet 11. august 2010 #21 Skrevet 11. august 2010 Jeg har det også sånn. Hærlig. Jeg har også ammet barn, og hallo, er ikke i nærheten av føle noe som ligner opphisselse engang.
Gjest Puppe elskeren Skrevet 11. august 2010 #22 Skrevet 11. august 2010 Bryst orgasme Noe av det deiligste jeg får. Spesielt etter ett deilig brystknull og få sprute over puppene til dama. ..... det var vel ikke helt det TS mente kanskje, selv om det er deilig for (noen av) oss menn. By the way, får dere jenter noe ut av det an en mann får knulle mellom puppene, eller tillater dere det bare for at partneren ønsker det? Men for og holde oss til tema startet av TS, dere som er innpå og klarer og få denne bryst orgasmen. Noen tips om hva som er best behandling for og fremkalle dette hos kvinnen? Regner med at ett godt brystknull er utelukket :o) for og fremkalle dette (selv om det hadde vært super deilig). Betyr: - størrelsen på brystene noe? - størrelsen på brystvortene noe? - stillingen når "behandlingen" mottas noe? (stående, liggende på rygg, liggende på alle fire?) - bør en konsentrere seg om ett bryst om gangen eller veksle litt mellom begge. Er klar over at dette er nok individuelt, selv elsker jeg og leke med litt større pupper som henger, løfte de med munnen suge godt på brystvortene for så og løfte de med munnen. Deilig, også løfte de litt etter vortene med fingrene, kna de med hender og munn, massere de .... oy! Ble visst litt reven med her. Det jeg mente og si er at jeg har opplevd kvinner som bokstavelig talt ber meg om og bite de i vortene mens andre knapt tåler og bli sugd litt på, ømhetsfølelsen virker og være utrolig forskjellig på dette området. Dere som får denne orgasmen, fortell gjerne litt om deres egne bryster. Er de små/ store. Liker dere vanligvis mild/ røff behandling av puppene. Gir denne orgasmen utslag i våtere fitte eller er det bare en "indre god følelse"? Hilsen puppekoser
Gjest KateW Skrevet 12. august 2010 #23 Skrevet 12. august 2010 For meg sitter orgasmene i hodet. SÅ når jeg bare flytter fokus på behandlingen brystevortene og brystene får, og fokuserer all min nytelse på det, så kommer jeg.
Gjest Puppe elskeren Skrevet 12. august 2010 #24 Skrevet 12. august 2010 spm til KateW (og andre som oppnår denne orgasmen) - Kan du oppnå denne orgasmen uansett i hvilken stilling du er i? Må du f.eks ligge på ryggen, kan du stå oppreist? Selv liker jeg best at kvinnen står på alle fire over meg og at hun har hengende (pendelene) pupper ned i ansiktet mitt, kan du oppnå denne orgasmen i den posisjonen? - Er denne orgasmen like sterk som det du kan oppnå med ett vanlig knull? - Blir du våtere i fitta når dette skjer? - Puppekos er ofte "forspill/ oppvarming" og kos som fører til ett hefigere knull, om du får bryst orgasme under slikt forspill vil det da påvirke den videre handling, er du da mer enn klar eller skulle du helst hatt en liten pause før videre kos nedover magen osv. Hilsen Puppe koseren
Gjest KateW Skrevet 13. august 2010 #25 Skrevet 13. august 2010 Hei PuppeElsker, Jeg svarte egentlig på det du spør om over. Når det gjelder orgasmer for meg, så sitter de i hodet. Er jeg kåt, kommer jeg, stilling har ikke noe å si, ei heller hva som stimuleres. Jeg blir ikke våtere, eller kåtere, det er jeg allerede. Trenger heller ikke pauser etter en orgasme, da kommer som de vil, og gjerne på løpende bånd. En brystorgasme er noe annerledes enn en klitorisorgasme, på sammme måte som denne er annerledes enn en vaginalorgasme eller en G-punktsorgasme. De er bare forskjellige. Jeg er egentlig ikke tilhenger av å definere og navngi orgasmene mine. Når jeg kommer, da kommer jeg.
Gjest Puppe Elsker Skrevet 13. august 2010 #26 Skrevet 13. august 2010 Hei PuppeElsker, Når jeg kommer, da kommer jeg. Hei KateW Takk for "flotte" svar, skulle gjerne gitt deg en Brystorgasme +++ Og jeg regner med at når du "kommer" ... så merkes det. Ha en god helg
Kråkesaks Skrevet 14. august 2010 #27 Skrevet 14. august 2010 (endret) Tråden er ryddet. Het Potet, moderator. Spørsmål angående ryddingen kan taes her. Endret 14. august 2010 av Het Potet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå