Gå til innhold

Brystorgasme

Fremhevede innlegg

Gjest Nordnorsk
Skrevet

For et års tid siden ble jeg plutselig bevisst på at brystene mine er utrolig følsomme, noe som har kommet godt med både under forspill og samleie, og jeg har flere ganger opplevd at jeg nesten har klart å komme.

I går kveld dreiv jeg og søkte litt på nettet om fenomenet "brystorgasme", og der kom jeg over et foruminnlegg hvor det var ei som skrev at hun bare kunne bestemme seg for å få brystorgasme ved å virkelig fokusere på den deilige behandlingen brystene fikk.

Samme kveld bestemte jeg meg for å prøve ut dette, og det funket! Har aldri opplevd noe lignende! Det føltes som en lang (men mild) orgasme som aldri ville ta slutt! Så lenge kjæresten min slikket og sugde på brystvorten (noe han gjorde gladelig) fortsatte den deilige følelsen!

Har aldri opplevd noe annet enn klitoris-orgasme før dette, så det var virkelig en spesiell opplevelse :)

Noen som har erfaringer med det samme?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får du orgasme av å slikke/suge dine egne bryster også, eller er det bare når andre gjør det?

Skrevet

Jeg kan få orgasme kun ved bryst-stimuli.. Ganske kraftige og faktisk. Også kun alene med meg selv. Heftige fantasier og kraftig stimuli på brystvortene vipper meg over gitt!:)

Morro:)

Skrevet

Jepp, jeg har det også sånn :)

Skrevet

Høres ut som noe jeg kan ha skrevet, ja...

AnonymBruker
Skrevet

Kunne dere blitt oppsisset av å suge/slikke på andre jenters pupper også, eller må det være deres egne?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er stikk motsatt. Liker ikke å bli tatt på brystene jeg. Syns dere er heldige :)

Skrevet

Jepp,har det sånn jeg også :) Hilsen nordlands-tøtta :)

Skrevet

Har dessverre aldri opplevd noe brystorgasme, men at de får oppmerksomhet med beføling, suging og slikking er likevel digg ;)

Skrevet

prøv med biting, da får du kanskje fart på orgasmen?

Skrevet

Det eneste jeg har fått ut av at noen har bitt meg på brystene, er en hel del blåmerker! Hoho :ler: Jaja, liker nå det òg, jeg :lur:

Skrevet

Det blir kanskje ikke så greit å amme barn for dere da? Syns det hadde vært veldig upassende og ekkelt å tenke på egen seksualitet midt oppe i den jobben der.

Skrevet

Hehehe, sant så sant, KateW. :skratte:

Skrevet

Det blir kanskje ikke så greit å amme barn for dere da? Syns det hadde vært veldig upassende og ekkelt å tenke på egen seksualitet midt oppe i den jobben der.

Men kjære deg, det er jo ikke akkurat en opphissende situasjon å amme sitt barn, så tror ikke akkurat det skulle vært noe problem, selvom man liker litt biting og slikking av brystene i sengehalmen...

Skrevet

Tror kanskje ikke at brystene vet hvem som smånapper og biter i dem. Om en er følsom, så er en det. ;)

Skrevet

Tror kanskje ikke at brystene vet hvem som smånapper og biter i dem. Om en er følsom, så er en det. ;)

Nei, men husk at hodet også har ganske mye å si i en sånn situasjon. Hodet må jo liksom være med på "leken". Man blir jo ikke tent av å amme et barn.. Blir du kåt hvis du er på en underlivsundersøkelse f.eks?

Gjest Susanne
Skrevet

Jeg har veldig følsomme bryster selv (uten at jeg har fått brystorgasme da). Har også ammet 2 barn. Skal love deg at det å amme ikke utløser noen seksuelle følelser! Kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Mange kvinner har også mindre sexlyst de første månedene etter en fødsel, og jeg opplevde at brystene ikke var spesielt følsomme for berøring før etter ammeperioden var over (men da ble de akkurat som før, takk og lov).

Skrevet

Når du sitter med melkespreng og bare ønsker at ungen skal få i seg melka og få tømt brystet så fører ikke hverken suging eller slikking til seksuelle følelser. Iallefall var det ikke slik med meg.

Skrevet

Jeg får også en tilnærmet slik følelse, men bare hvis det er kjæresten som er i sving, får ikke noe når jeg prøver selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...