Nitha Skrevet 30. september 2003 #1 Skrevet 30. september 2003 Jeg har lyst på en ny Custo-genser men er usikker på hvilken jeg skal velge? Er det noen som har noen forslag? Den siste jeg kjøpte er den med mann og kvinne i sort og hvitt på forsiden, med kaffekoppen. Registrerer at Custo-dillaen begynner å spre seg i TV2 også...:-) Nitha
philippa starck Skrevet 30. september 2003 #2 Skrevet 30. september 2003 custo? Er jeg helt ute som ikke vet hva dette er?!?
Kame Skrevet 30. september 2003 #3 Skrevet 30. september 2003 Har heller aldri hørt om, så jeg tok et kjapt søk. http://www.custo-barcelona.com/ Hvor selger de disse klærne i Norge da? De så forresten fine ut, men jeg som er litt mer ...eh... kvinnelig (les: småfeit) i formene er rimelig skeptisk til spanske klær... (Og fanden heller, jeg ramla først innom ASOS (as seen on screen) og ble betatt av et armbånd med hjerte på! Det var så billig at jeg tror jeg må finne noe mer der inne jeg kan handle! *VISA-kortet svir i lomma*)
Junebug Skrevet 30. september 2003 #4 Skrevet 30. september 2003 Hvor selger de disse klærne i Norge da? De så forresten fine ut' date=' men jeg som er litt mer ...eh... kvinnelig (les: småfeit) i formene er rimelig skeptisk til spanske klær...[/quote'] Jeg har sett Custo i flere butikker her i Oslo, i kjelleren på Ferner Jacobsen, tror også at de har dem på Tatler (?) og en butikk i Bogstadveien jeg dessverre ikke husker navnet på.
Cecilie Skrevet 3. oktober 2003 #5 Skrevet 3. oktober 2003 Custo har utrolig mange lekre topper - et genialt merke Usikker hva slags utvalg som finnes i Oslo, sikkert mer enn her i Trondheim (vi har kun én butikk som fører merket), derfor litt vanskelig å gi tips her ja. Jeg har en 5 forskjellige Custotopper, min favoritt er den rosa med "bussen" på - om du har sett den? Et av mine bedre kjøp i høst. Men ser det har kommet mange lekre kombinasjoner med rødt og sort (tror jeg må ta noen nye innkjøp etterhvert). Hvilke butikker i Oslo fører Custo, foruten FJ? (Skal nedover en tur snart). Og når vi er inne på Oslo, hvor finner jeg "kule" Dolce & Gabbana klær?
Nitha Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2003 Jeg kjøpte den mørke med motiv fra noen av merkelappene, dama med de enormt store hvite solbrillene. Den er ganske artig, synes jeg. Jeg har også den med kvinne og mann med sorte solbriller, som er rød/rosa på ermene, og en helt sort topp med delvis åpne ermer og rødt asiatisk tegn på. Jeg blir glad av disse genserene!!! Vet hvilken du mener Cecilie. En venninne har den, så jeg vurderte ikke den :blunke: Tror det er veldig tilfeldig hvem som fører Custo. Aner ikke hvem som fører det i Oslo. Kjøper helst på nett eller gjennom ei venninne. Fru Nitha
Cecilie Skrevet 9. februar 2004 #7 Skrevet 9. februar 2004 Tror det er veldig tilfeldig hvem som fører Custo. Aner ikke hvem som fører det i Oslo. Kjøper helst på nett eller gjennom ei venninne. Fra hvilket nettsted handler du - den offesielle Custo siden? Er litt skeptisk på å kjøpe uten å prøve først, det varierer jo fra plagg til plagg (stoff til stoff) hva slags størrelse man må bruke. Mellom 1 og 2 her. Hvordan er dine erfaringer med dette?
Gjest Ethereal Skrevet 9. februar 2004 #8 Skrevet 9. februar 2004 Jeg synes for det første at de er store i størrelsene, til tross for at det er spanske størrelser, men egentlig er jeg ikke så begeistret for den typen klær med digre motiver. Jeg fant en jeg hadde lyst på en gang, (i rødt, svart, hvitt, tror jeg), men den hadde de ikke i den minste størrelsen.
Nitha Skrevet 10. februar 2004 Forfatter #9 Skrevet 10. februar 2004 Størrelsen varierer kanskje litt, men ikke så mye synes jeg. Går fint inn i en 1'er. Custo for du kjøpt på masse nettsider, og falsk Custo på enda flere nettsider! :klø: Faktisk er Custos egen shop en av de billigste, men det er ofte salg rundt omkring på de ulike nettbutikkene. På amazon har de noe Custo, isleofyou er et eksempel og europemoda er et annet eksempel. Det finnes også noen seriøse selgere på ebay, og de hender de må jekke ned prisen litt fordi de blir veldig dyre i forhold til alle som selger kopier. Min favoritt nå er faktisk en fake :oops: . Kjøpte en høyhalset i strikkestoff og den er utrolig god varm og tøff... Fru Nitha
natasha Skrevet 11. februar 2004 #10 Skrevet 11. februar 2004 Custo-topper fåes iallefall hos VIC/Evanaki i Bogstadveien 27 - kjørte forbi igår og så de i vinduet.
Gunilla Skrevet 11. februar 2004 #11 Skrevet 11. februar 2004 Jeg synes det har kommet en del fine custo-gensere nå. Men jeg synes at stoffet er så tynt, altså så "gjennomsiktig". Passer meg bedre om sommeren enn nå (er 18 kuldegrader her i dag, jeg er nok preget av det...). Og så klarer jeg ikke å forstå størrelsene helt. Er 4 den største? Jeg er 38/40 i topper, men detta blir for trangt for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå