AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Jeg skal på flere fester fremover, og lurer veldig på hva jeg skal ha på. Hva går folk med på byen om dagen, og hva er antrekket på fest? Synes mange går altfor utfordrene i kjoler som så vidt dekker rumpa, det er ikke jeg interessert i, samtidig vil jeg ikke se ut som en gammel bestemor... Jeg trenger et antrekk. Kroppen min har egentlig en fasong som kler "alt", så skal vel ikke klage, men har litt store pupper så er veldig redd for å se billig ut. Noen som vil hjelpe meg med noen eksempler? Hva skal du ha på deg neste gang du skal på fest? Jeg er i begynnelsen av 20 årene.
Xtra_lilje Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Kommer jo veldig an på hva slags fest du skal på, hvordan du er som person, hva slags stil du liker osv. legger det et bilde som viser hva jeg kan gå med på en uformell fest med venner; ala forspiel og ut på byen.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Kommer jo veldig an på hva slags fest du skal på, hvordan du er som person, hva slags stil du liker osv. legger det et bilde som viser hva jeg kan gå med på en uformell fest med venner; ala forspiel og ut på byen. Det er noe slikt jeg kunne tenke meg, det er ikke for lite pynta når man skal på byen og grillfest å gå i olabukser? eg elsker olabukser nemlig
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Kommer jo veldig an på hva slags fest du skal på, hvordan du er som person, hva slags stil du liker osv. legger det et bilde som viser hva jeg kan gå med på en uformell fest med venner; ala forspiel og ut på byen. Det hadde vært fint hvis buksa ikke hadde vært hullete.
Xtra_lilje Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Det hadde vært fint hvis buksa ikke hadde vært hullete. Helt enig, tok egentlig første og beste bukse jeg fikk opp på polyvore Men ville gått med en mer klassisk jeans personlig.
Sugerøret Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 enig med xtra_lilje ,jeg liker ikke hullete bukser i selskap uansett. Sukk de skoene skulle jeg ha hatt rygg til å gå med .Stilige
Christiane_W Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 Mitt antrekk på grillfest/ut på byen i morgen!
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #8 Skrevet 6. august 2010 Kommer jo veldig an på hva slags fest du skal på, hvordan du er som person, hva slags stil du liker osv. legger det et bilde som viser hva jeg kan gå med på en uformell fest med venner; ala forspiel og ut på byen. Gode gud, den skjorta var fin. Du kan ikke linke til den/bildet på Polyvore?
Gjest Miia Skrevet 7. august 2010 #10 Skrevet 7. august 2010 Jeg går ofte med mørke jeans på fest/byen. Er jo så mye man kan kombinere med, og det kommer helt an på toppen og tilbehøret hvor pyntet det blir.
Stellia Skrevet 7. august 2010 #11 Skrevet 7. august 2010 Kjør på med kjole eller skjørt! Jeans kan man gå i alle de andre dagene man ikke er ute på byen.
Wonders Skrevet 9. august 2010 #12 Skrevet 9. august 2010 http://www.google.no/imgres?imgurl=http://images.icnetwork.co.uk/upl/liverpoolecho/feb2010/5/7/image-3-for-fashion-hottest-looks-for-this-season-in-the-new-coast-store-gallery-917052163.jpg&imgrefurl=http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-life/liverpool-lifestyle/2010/02/10/fashion-sneak-preview-of-the-hottest-looks-in-the-new-coast-store-100252-25800172/&usg=__FnUH6h30gg4hsJd0zBGY--f5T5E=&h=268&w=360&sz=17&hl=no&start=0&tbnid=I7VENDxdHztF5M:&tbnh=167&tbnw=224&prev=/images%3Fq%3Dcoast%2Boutfit%26um%3D1%26hl%3Dno%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:nb-NO:official%26biw%3D999%26bih%3D656%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=487&ei=CQxgTLvoOtKXOOzHjfgC&oei=_gtgTLXEMdvPjAf_kIXKAg&esq=6&page=1&ndsp=14&ved=1t:429,r:2,s:0&tx=70&ty=86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå