AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 har hatt meg med samme fyren i ca 6 mnd nå.. vi kommer godt overens, men møtes for sexen.. blitt mer og mer det eneste vi har gjort når vi møtes.. før kunne vi se film først e.l. men jeg blir ikke klok på han. jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med han... i går sendte vi mld på fb og han var veldig slik : hei søtis ..bla bla.. men han hadde ingen planer om å komme til meg, bare prat.. å så sier han plutselig at han har møtt ei jente han liker. men når jeg sier at jeg da vil ligge unna og kanskje se etter en annen å kose med sier han at d er unødvendig. jeg har fortsatt han. for han har ikke noe på gang med den andre dama..enda. hvordan forstår man dette? kan det tenktes at han er intr i meg.. lyger han om den andre dama for å få meg sjalu? eller er han bare en liten dritt som vil ha i pose og sekk? mannfolk!! jeg forstår meg ikke på de!!
taylor83 Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Jeg hadde det litt på samme måte. Hadde en ff jeg var mye med i 6mnd, men pga reising på oss begge i forbindelse med jobb, avtok møtene. Den senere tiden har han ringt meg og jeg har også møtt han på byen hvor han ville ha meg med hjem. Gjennom venner har jeg fått vite at han har dame og at hun har bodd hos han de tre siste mnd (!) Det har ikke stoppet han helt for å si det sånn. Vi hadde også et "forhold" hvor vi kunne være hos hverandre ei helt døgn og snakke om alt. Jeg tror at vi jenter (spesielt) har lett for å knytte oss til den vi har sex med over flere ganger. Nå er det forskjell på oss jenter også da, men i forhold til gutter, så tror jeg det er lettere at vi "legger mer i" en ff. Jeg tror, ut fra egen erfaringer (har ett par til), at han er ute etter sex med deg, samtidig som han vil ha en annen dame. Altså, i pose og i sekk. Når det gjelder f.bookmeldingen tror jeg det var litt smooth talking på gang. Mange gutter er gode på sånt, og vi jenter faller lett for det når vi har fått litt følelser for personen. Håper selvsagt jeg ikke har helt rett her da
Steinar40 Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 har hatt meg med samme fyren i ca 6 mnd nå.. vi kommer godt overens, men møtes for sexen.. blitt mer og mer det eneste vi har gjort når vi møtes.. før kunne vi se film først e.l. men jeg blir ikke klok på han. jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med han... i går sendte vi mld på fb og han var veldig slik : hei søtis ..bla bla.. men han hadde ingen planer om å komme til meg, bare prat.. å så sier han plutselig at han har møtt ei jente han liker. men når jeg sier at jeg da vil ligge unna og kanskje se etter en annen å kose med sier han at d er unødvendig. jeg har fortsatt han. for han har ikke noe på gang med den andre dama..enda. hvordan forstår man dette? kan det tenktes at han er intr i meg.. lyger han om den andre dama for å få meg sjalu? eller er han bare en liten dritt som vil ha i pose og sekk? mannfolk!! jeg forstår meg ikke på de!! Hvorfor innbiller du deg at det skal komme noe som helst positivt ut av et slikt "forhold" som dere har?
Gjest annemor30 Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 har hatt meg med samme fyren i ca 6 mnd nå.. vi kommer godt overens, men møtes for sexen.. blitt mer og mer det eneste vi har gjort når vi møtes.. før kunne vi se film først e.l. men jeg blir ikke klok på han. jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med han... i går sendte vi mld på fb og han var veldig slik : hei søtis ..bla bla.. men han hadde ingen planer om å komme til meg, bare prat.. å så sier han plutselig at han har møtt ei jente han liker. men når jeg sier at jeg da vil ligge unna og kanskje se etter en annen å kose med sier han at d er unødvendig. jeg har fortsatt han. for han har ikke noe på gang med den andre dama..enda. hvordan forstår man dette? kan det tenktes at han er intr i meg.. lyger han om den andre dama for å få meg sjalu? eller er han bare en liten dritt som vil ha i pose og sekk? mannfolk!! jeg forstår meg ikke på de!! Hadde oxo en slik "venn".. jeg fikk jo følelser jeg og da var jo avtalen bruu(det var vi jo enige om fra starten) Jeg sluttet da å svare på meldinger for det var sårt og fant meg noe senere en annen som jeg falt for:) I ettertid har denne ff sagt at vi hadde det vakreste sammen som noen kunne ha og han ba meg om å komme tilbake... Idiot!! Men hadde jeg gått tilbake så hadde vi ALDRI kunnet ha noe fint forhold tror jeg! JEg har det mmmmmdigg med gubben min nå
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 ts her... dere har vel rett.. typisk jenter å falle for en ff og å legge litt mer i koseprat enn gutten gjør.. selv om vi vet det er dumt.. jeg brøt kontakten med han for en stund siden, pratet ikke på flere uker. sletta på face osv.. men så møtte jeg han på byen å han var sååå glad for å se meg, sa han hadde prøvd å få tak i nr mitt ( jeg har sjult nr) osv.. jeg ble sjarmer og så var det på`n igjen.hmm.. vurderer å være overlegen en stund, å så om ( dvs når) han begynner å mase om å treffes skal jeg stille han et ultimatium. enten treffes for å bli kjent eller bare legge hele forholdet på is. er redd jeg kommer til å bli skuffet :/ men bedre det enn å gå å gruble over han hele tiden.
Gjest Anjelika Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Om du med "ff" mener pulevenn så ser jeg ikke helt hva som er så uvanlig eller uforståelig med at han sier fra om at han har dame på gang. Det er jo en del av avtalen, vanligvis. At han ikke vil gi slipp på deg er nok pose og sekk-fenomenet ja! Det er kanskje en smule drittsekk å kjøre dobbelt en stund, men om du bare er en pulevenn og hun nye bare nettopp har begynt å date han litt så er han teoretisk sett ikke bundet til noen av dere. Og han har i det minste sagt ifra. Til deg iallefall..
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 ts her. sant nok.. jeg kunne vel tenke meg at han var mer enn en pulevenn jeg da, vi har egentli aldri diskutert det. men det ligger i lufta. hadde han vært forelska i meg hadde han bedt meg på date eller no i den duren.. men jeg kunne jo tenkt meg at han ville noe mer. han vet godt at jeg ikke ligger med andre, så om jeg finner ut at han gjør det kommer jeg ikke til å gidde mer. har mest lyst til å finne ut hvem hun jenta han liker er å så bare være ødelegge hele greia.. men skal ikke det altså..hehe.. bare "egoet" som fikk seg en knekk. han er forøvrik 5 år yngre enn meg.. han er 18 og jeg 23. så jeg vet nok at det ikke er noe fremtid i dette forholdet. tror dere han tenker på dette? han trigger noe ved meg, og opptar litt formye tid i hodet mitt til at det er et sunt ff forhold...
Gjest Anjelika Skrevet 6. august 2010 #8 Skrevet 6. august 2010 Kutt han ut. Det er når de innser at de faktisk muligens har mistet deg at de angrer, får panikk og kommer krypende tilbake. Men om du ikke ser noe fremtid i det så er det kanskje best å bare kutte han ut, punktum. Uansett en vinn/vinn-situasjon.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #9 Skrevet 6. august 2010 sant nok.. jaja.. marit larsen sider det ganske bra : I try to find a new direction You wait on every corner turn But the minute I ask your attention You turn on your heels and I get burned At least I know At least i know... With you it's about the chase
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå