Smilla78 Skrevet 30. september 2003 #1 Skrevet 30. september 2003 Hvilken shampoo er best for blondt, tørt hår? Har prøvd tigi dumb blonde shampo og reconstructor, men syns håret ble litt tungt av den. Har også brukt sheer blonde, men håret blir så lett fett oppå av den. Prøver å ikke vaske håret hver dag, men med sheer blonde må jeg det..
Gjest sexysadie Skrevet 30. september 2003 #2 Skrevet 30. september 2003 KMS har shampoo for blondt hår. Den er god
Gjest sexysadie Skrevet 30. september 2003 #4 Skrevet 30. september 2003 blonde sheer serien D er jo den hun klager på-
silja Skrevet 30. september 2003 #5 Skrevet 30. september 2003 jeg sverger til "Lifetex nutricare" fra wella som fås hos frisøren. Dette fordi jeg får grønaktig skjær i håret bga "brønne-vann", og denne "orange" shampooen virker faktisk! Dessuten er håret blitt sunnere, mindre tørt, mer glans -ja kan anbefale denne! (jeg har mellom-blondt hår)
Gjest sexysadie Skrevet 1. oktober 2003 #6 Skrevet 1. oktober 2003 Lòreal proffesjonel har en shampoo for blondt hår. Den er å få kjøpt hos frisøren Prøv den du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå