AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Det finnes sikkert flere tråder om dette, men jeg finner ingen nå som jeg trenger det, så hvis dere ikke gidder en slik tråd til link de gjerne til denne... Altså, vi skal pusse opp kjøkknet, men siden det er første gangen min er jeg så usikker på hva som er lurt og ikke, derfor lurer jeg på om dere vil dele deres tabber, erfaringer, mest fornøyd med, minst fornøyd med osv...? Vi skal ha et klassisk kjøkken fra Ikea så da har vi ikke mulighet til skuffer i listene og sånn vippeting til kjøkkenmarskin o.l., men det må jeg bare leve med siden det blir 1/4 av prisen fra endel andre steder vi har undersøkt. Hvis noen har erfaring med innredning av spisskammers setter jeg pris på tips der også, ser for meg at det er upraktisk med masse hyller med tanke på støv?? Setter veldig pris på hjelp!!! Også lurer jeg på: tidligere var det en laaang tråd der folk skrev sine erfaring med oppussing av hus generelt, men jeg finner ikke den tråden heller. Er det noen som vil prøve å finne den til meg??
Nr14 Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 sjekk ut: www.byggebolig.no Masse lurt der. Jeg selv har ordna meg et par skyvedører i tilknytning til kjøkkenet. Der har jeg gjemt noen hyller og fryseskap....og tomflasker etc. Kjempekjekk lagringsplass lett tilgjengelig. Masse store skuffer er lurt å ha i kjøkkeninnredninga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå