Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en selvbrun i spray form, virket så greit siden man ikke skulle behøve å bruke hender, kun spray på! Nå sitter jeg her med sebraarmer og er litt desperat etter å få gjort noe med det, er det noen som har noen gode tips????? Og samtidig, kan noen anbefale noen gode selvbrunere? Er desperart etter litt farge etter en våt sommer på Vestlandet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har pleid å bruke L`oreal sin spray..husker ikke nøyaktig hva den het.er hvertfall rimelig fornøyd med den,av billigmerkene..Vet av erfaring at dyrt ikke altid er synonymt med best!!Jeg bruker selvbruner hele året igjennom så er vel det man kan kalle veteran innenfor det feltet :fnise:

Ellers venter jeg på et skum fra feelunique,som visstnok skal være bra..så får vi se da om det ER det;)

Hvilken brukte du nå da??

Skal litt til for at en spray skal bli ujevn..men man må jo være nøye når man påfører,og tørke GODT før man tenker på å kle på seg.

tror det er rimelig vanskelig å få det av igjen nå uten å bruke ev.remover,det jeg gjør når det er skjoldete er å ta på/spraye på mer,da jevner det seg på meg i alle fall.

Og hvis du vil ha det bort kjapt så dusj ofte og lenge med varmt vann,bruk peeling i dusjen og skrubb deg med håndkleet etter dusjen,mens huden er fuktig.

Litt røft for huden men da går fargen raskt av...

Gjør stikk motsatt om du vil bevare fargen lengst mulig,og smør med bodylotion uten olje i etter dusj.

Skrevet
http://www.reviewcentre.com/reviews67965.html - denne brukte jeg. Fargen ble veldig fin der jeg traff, for å si det slik, men var ikke så lett å se hvor jeg misset... har hørt det finnes en gel med farge så du ser hvor du treffer; noen som vet? I need color.... :fnise: Googlet litt, og fant noen tips om å bruke sitron for å fjerne farge. Er jo verdt et forsøk.
Skrevet

Ja du kan prøve sitron..har selv gjort det og synes ikke det hjalp noe særlig da.

Bare vær obs på at de prod.med farge farger av på ALT...dvs klær/sengetøy o.l.

Og de kan være ganske trickye når det gjelder påføring,for man blir neegerbrun/orange inni håndflatene!

Et lurt tips(om huden din tåler det vel og merke,det er jo egentlig ikke anbefalt)er å skrubbe innsiden med hendene med vanlig tøyvaskemiddelpulver+vann,type omo color o.l.

Det gjør susen,DA forsvinner uønsket farge!:)

(rett etter påføring altså,tror neppe det virker på farge som har "fått utvikle" seg.)

Funker hvertfall som bare det på meg,så slipper jeg å få mørkebruneorange håndflater. :fnise:

Skrevet

Åh, ok, takk for tips om de produktene med farge, det hadde jeg aldri tenkt på.... Sukk,jaja, får vel bare skrubbe og gnikke og se om det blir bedre og så får jeg bare fortsette å øve på dette - er rimelig nybegynner i selvbruningens verden :fnise:

Gjest Nanne70
Skrevet

Åh, ok, takk for tips om de produktene med farge, det hadde jeg aldri tenkt på.... Sukk,jaja, får vel bare skrubbe og gnikke og se om det blir bedre og så får jeg bare fortsette å øve på dette - er rimelig nybegynner i selvbruningens verden :fnise:

Har hørt at md formulations sin Face & Body Scrub skal hjelpe, ellers har merkene St. Tropez og ModelCo selvbruningsfjernere. Ellers kan du prøve friskpresset sitronsaft.

Skrevet

:) øvelse gjør mester!!

et annet hot tips når man bruker selvbr.spray er hårføner!et "must" for meg...da tørker den dobbelt så fort,minst!

bare føn litt over kroppen etter du har sprayet.

Skrevet

Oh, du er jo en Yoda innen selvbruning :) Hehe, det skal jeg prøve. tenker også at samboeren min får bistå meg litt når jeg skal sprayes..

Skrevet

jepp det er nok lurt,spesielt om man ikke er så vant selv :jepp:

Jeg klarte ikke helt å se hvilken du hadde brukt siden bildet var så lite,men det såg ut som om det var garnier ambre solaire?

sånn som fåes i "vanlige" butikker rundtom..?

Om det er den så kan jeg tipse om at L`oreal sin er bedre(det synes iallefall jeg),den blir jevnere på og blir ikke like "våt" på huden.

Jeg har nå begge to stående i skapet her,men kommer garantert til å bruke opp L`oreal sin først før å si det slik..:)

Skrevet

- Og forresten,pass for all del på at dere ikke sprayer for nært kroppen...det er lett for.Ha minst 30 cm avstand,gjerne litt mer slik at du ser at strålen er vid.du skal ikke bli for våt på huden,da har du sprayet på for nære og risikoen for skjolder er stor.

Skrevet

Aha.. ja, jeg har nok gjort alt feil her ja. Sprayet nærmt huden og ble fuktig ja..Er ambre solaire jeg har brukt ja.

Skrevet

liker godt st.tropez bronzing mousse, den er brun så du ser hvor du påfører. også ligger den på huden og etter 4 timer / en natt kan du skylle det av og du får en fin brunfarge under:)

Eg fikk ingen skjolder av denne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...