Gjest Lurer Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Tittelen sier det vel. Jeg har ikke vært med så mange gutter, men lurer på om det er noen sammenheng mellom størrelsen på guttens kropp og på størrelsen på penis. Erfaringer?
Norna Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Mange store menn har små, så nei. Du vet egentlig aldri hva du kommer til å få i størrelse og fasong.
Gjest Ts Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Mange store menn har små, så nei. Du vet egentlig aldri hva du kommer til å få i størrelse og fasong. Men finnes motsatt? Liten mann med stor?
Norna Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Men finnes motsatt? Liten mann med stor? Ja, men små menn har visse begrensninger i max. størrelse. På jakt etter stor kuk? :gjeiper:
Gjest Ts Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Ja, men små menn har visse begrensninger i max. størrelse. På jakt etter stor kuk? :gjeiper: Ha ha.. Spør fordi jeg dater en gutt som er ganske lav og liten av vekst, og før har jeg bare vært med relativt store. Litt redd for at det ikke skal funke, kanskje?
lille-lure Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 he he morsomt innlegg! Jeg har datet to fyrer som var lave.. det var også "junior"... Vært sammen med en noen høye menn, de er ikke så små nedentil nei, men alt kan jo variere. men jeg ser tankegangen din
Gjest nope Skrevet 6. august 2010 #8 Skrevet 6. august 2010 he he morsomt innlegg! Jeg har datet to fyrer som var lave.. det var også "junior"... Vært sammen med en noen høye menn, de er ikke så små nedentil nei, men alt kan jo variere. men jeg ser tankegangen din Er 170, den er 17/17. Det er ganske tjukt, det.
Gjest mb Skrevet 6. august 2010 #9 Skrevet 6. august 2010 Ha ha.. Spør fordi jeg dater en gutt som er ganske lav og liten av vekst, og før har jeg bare vært med relativt store. Litt redd for at det ikke skal funke, kanskje? Min X var 167/8 høy, mindre hender enn meg, med 20 cm i buksa!.. Jeg gråter mine modige tårer anda, når jeg dater menn som er 185-190 og stiller med 14-15... Jeg savner x-en sin ja... hehe:) Kanskje det virkeer så ekstra stort/lite pga proposjoner generellt.. Jada, strl er ikke alt-- men den flotte lave mannen med det lemmet, var sinnsykt flott:)))
Gjest mb Skrevet 6. august 2010 #10 Skrevet 6. august 2010 Min X var 167/8 høy, mindre hender enn meg, med 20 cm i buksa!.. Jeg gråter mine modige tårer anda, når jeg dater menn som er 185-190 og stiller med 14-15... Jeg savner x-en sin ja... hehe:) Kanskje det virkeer så ekstra stort/lite pga proposjoner generellt.. Jada, strl er ikke alt-- men den flotte lave mannen med det lemmet, var sinnsykt flott:))) ... og strl 40 i sko.... og jeg bruker 41.. hehe...
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #11 Skrevet 6. august 2010 Det lurer jeg og på! Jeg har aldri målt eller merket meg størrelsen til gutter jeg har hatt. Alle 3 har vært normale, ingen ekstra store eller ekstra små. Han ene var nesten 2 meter med normal strl. Han andre var drøye 170 med litt mindre enn normal kanskje. Vanskelig å si uten å vite cm, jeg var fornøyd med alle jeg^^,
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #12 Skrevet 6. august 2010 ... og strl 40 i sko.... og jeg bruker 41.. hehe... Dette er et forum der seksualitet er tema. Vil du diskutere sko, og skostørrelser, foreslår jeg at du går en annen plass.
Gjest &8 Skrevet 6. august 2010 #13 Skrevet 6. august 2010 Dette er et forum der seksualitet er tema. Vil du diskutere sko, og skostørrelser, foreslår jeg at du går en annen plass. eh leste du overskriften? SAMMENHENGEN mellom kropp (f.eks sko str, kjukk/tynn osv) og penis. slik har jeg opplevd mine menn : nr.1 normal høyde - ca 18 cm og normal tykk nr.2 Veldig store muskler spesielt brede skuldre og veldig tynne hofter (mistenker sterkt pillebruk) Kort og tynn nr.3 en slank fyr, normal høy , lange tynne fingre, og 41 ca i sko str. Penis = 7 cm og normal tykkelse. Ikke spesielt tykk, men ikke tynn heller. nr 4. normal høyde, str 39 i sko, store muskler (men ikke bruk av piller) gj. lengde/litt under , men utrooolig tynn penis. Det er det man kaller blyantpikk, rett og slett. nr 5. Normal høyde (185) , store hender , veldig tykke fingre , 19 cm lang og ekstremt tykk. Her mistenker man at fingrene avslører litt, men tror egentlig kropp og penis str. har NULL sammenheng. Vet også om en fyr (bare rot, ikke sex) Han var ganske lav (172), bygger lett muskler (uten pillebruk), ganske stor sko str tror jeg, normale hender og finger og en veldig stoor penis. Jeg tror alt bare er tilfeldig rett og slett
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #14 Skrevet 6. august 2010 eh leste du overskriften? SAMMENHENGEN mellom kropp (f.eks sko str, kjukk/tynn osv) og penis. slik har jeg opplevd mine menn : nr.1 normal høyde - ca 18 cm og normal tykk nr.2 Veldig store muskler spesielt brede skuldre og veldig tynne hofter (mistenker sterkt pillebruk) Kort og tynn nr.3 en slank fyr, normal høy , lange tynne fingre, og 41 ca i sko str. Penis = 7 cm og normal tykkelse. Ikke spesielt tykk, men ikke tynn heller. Går du alltid med målebånd i vesken? nr 4. normal høyde, str 39 i sko, store muskler (men ikke bruk av piller) gj. lengde/litt under , men utrooolig tynn penis. Det er det man kaller blyantpikk, rett og slett. nr 5. Normal høyde (185) , store hender , veldig tykke fingre , 19 cm lang og ekstremt tykk. Her mistenker man at fingrene avslører litt, men tror egentlig kropp og penis str. har NULL sammenheng. Vet også om en fyr (bare rot, ikke sex) Han var ganske lav (172), bygger lett muskler (uten pillebruk), ganske stor sko str tror jeg, normale hender og finger og en veldig stoor penis. Jeg tror alt bare er tilfeldig rett og slett
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2010 #16 Skrevet 6. august 2010 SELVFØLGELIG er det forskjell på størrelse beroende på høyde på personen. Hvem av disse to tror dere kan skilte med størst utstyr? PS. Tjukke personer har som regel også mindre utstyr av noen merkelig årsak.
Faithy Skrevet 6. august 2010 #17 Skrevet 6. august 2010 Innslaget var tragisk. Tenkte på gamle sirkusframvisninger. Merket at folk lo. Huff. Men svaret)/responsen din likte jeg.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #18 Skrevet 6. august 2010 Tjukke personer har som regel også mindre utstyr av noen merkelig årsak. Hvordan vet du at tykke personer har mindre peniser? har du kledd av mange tykke mennesker og studert dem selv? Når personer legger på seg, så krymper ikke penisen fordetom.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #19 Skrevet 6. august 2010 Hvordan vet du at tykke personer har mindre peniser? har du kledd av mange tykke mennesker og studert dem selv? Når personer legger på seg, så krymper ikke penisen fordetom. Men kan den ikke bli litt borte i fettet rundt?
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2010 #20 Skrevet 8. august 2010 Herregud... at kvinner i dag går rundt og tenker slikt er jo bare tragisk. Begynn å trene musa, så slipper du å bekymre deg så mye. Jeg har hatt alt fra 9 cm til 20 cm, og kan med hånden på hjertet si at størrelsen ikke har noe å si i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå