Gå til innhold

Reise i romjulen, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en liten gjeng på 4-6 stk. som vil på ferie i romjulen til like over nyttår (10-14 dager). Vi har ingen bestemte steder vi vil til, bare det er et sted med sol, varme og strender :)

Noen som har noen forslag til hvor det kan være godt og varmt i desember?

Selvfølgelig et lite krav.. Kan ikke være for dyrt (under 10 000 kr pr pers). Ser at Thailand er godt og varmt, men også dyrt! :(

Vi er forresten i midten av 20-årene :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ruccola
Skrevet

kanariøyene er et godt valg om duet ikke skal koste altfor mye.

Passe varmt om dagene, men litt småkjølig om kveldene på den tiden der.

Skrevet

kanariøyene er et godt valg om duet ikke skal koste altfor mye.

Passe varmt om dagene, men litt småkjølig om kveldene på den tiden der.

Ok, da må jeg sjekke ut det litt. Har faktisk aldri vært på kanariøyene! ;)

Men vi var i Egypt i romjula for et par år siden, og det syntes jeg var ganske kaldt (mye vind). Er det varmere på kanariøyene?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på Kanariøyene om vinteren og har stort sett vært heldig med været. Jeg liker meg veldig godt i Puerto de la Cruz på Tenerife (veldig koselig by - ikke veldig turistifisert). Sist jeg var der i jula så vi ikke en sky på hele uka. Men vi måtte ha på jakke om kvelden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har reist MYE på den tiden. Gran C - ustabilt, ikke verd pengene om det slår galt til. Thail, Malaysia eller der - selvsagt, men mer enn 10tusen. Selv drar jeg i år til Dubai.

Rimelig flybill m hotell,- under 4200,- - da bor du godt. Varmt og deilig og virkelig noe helt annet enn Norge.

God JUL;)

Skrevet

Jeg har reist MYE på den tiden. Gran C - ustabilt, ikke verd pengene om det slår galt til. Thail, Malaysia eller der - selvsagt, men mer enn 10tusen. Selv drar jeg i år til Dubai.

Rimelig flybill m hotell,- under 4200,- - da bor du godt. Varmt og deilig og virkelig noe helt annet enn Norge.

God JUL;)

Å, takk for tipset! Da må jo det sjekkes ut ;)

Skrevet

Kanariøyene er omtrent like kaldt som Egypt på vinteren. Kaldt om kvelden og kaldt i vannet. Ikke voldsomt varmt om dagen heller akkurat.

Jeg ville også gått for Dubai. Norwegian har åpnet direkterute dit, og hvis dere bestiller tidlig der kan dere få veldig gode priser. Jeg ville kastet meg rundt, og sjekket lavpriskalenderen deres:)

Skrevet

Ja, nå har vi sjekket rundt på priser osv, og Dubai virker veldig aktuelt! Så må takke for det tipset. Spennende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...