Gjest Gjest Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Søsteren til kjæresten min er venn med eksen hans på Facebook. Jeg syns det er litt rart. Bør jeg si noe?
HedvigR Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 herregud.. de er vel venner da!! Ro deg ned, pust og innse at dette ikke er et problem i det hele tatt!
Capt. Awesome Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Dette er det mest latterlige jeg har lest i dag. Hva har det å bety?
Daniel84 Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 øhm.... Hvorfor er det rart?Kanskje de er venner?
Gjest boobla Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 det er ikke rart i det heletatt. eksen til typen min er venn med broren, alle vennene m.m. kunne ikke brydd meg mindre.... :gjeiper:
Annie19 Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 Kvifor skulle det vere rart? Dei blei vel kjent då kjærasten din var saman med eksen, om ikkje før. Skjønar ikkje kvifor det her er eit problem.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 Unnskyld altså! Jeg er venn med eksgubben og ekssamboeren min. Jeg er venn med mine tidligere stebarn. I tillegg er jeg venn med eksen til en kompis av eksen min. Min familie har eksen min på sine vennelister. Jeg har eksdama til eksen min på vennelista. Hmmm... Er vel rent ut gale hele gjengen vi da...
Most Skrevet 5. august 2010 #10 Skrevet 5. august 2010 Jeg er fadder til ungen til eksen til broren min. Og de har ikke hatt kontakt siden det ble slutt for flere år siden. Så å være venner på facebook burde ikke være store problemet. Både jeg og min kjære er venn med ekser på facebook. Null stress. Bare fordi man slår opp så betyr det ikke at man ikke har lov til å ha kontakt. Og på facebook så er man jo venn med alle man kjenner til. Betyr ikke mer enn det.
Gjest Trajan Skrevet 6. august 2010 #12 Skrevet 6. august 2010 Jeg synes du skal ringe CNN og BBC og fortelle dem det.
twilight01 Skrevet 6. august 2010 #13 Skrevet 6. august 2010 Jeg synes du skal ringe CNN og BBC og fortelle dem det.
I.am.me Skrevet 6. august 2010 #14 Skrevet 6. august 2010 Bestemora til eksen til søstra til ei som bodde på landet til en sau som spiste gress og eieren til sauen hadde ei stemor som hadde en lillebror som likte seg sammen med ei jente og en gutt som hadde to tanter som var gamle og de hadde tre barnabarn og barnebarnet hadde typen som venn på facebook!! wææ, dette er mitt største problem i livet så langt
The Kitten Skrevet 6. august 2010 #15 Skrevet 6. august 2010 Jeg er venn med to av min bror sine eksdamer på facebook. Er ikke noe merkelig i det.
Piper Skrevet 6. august 2010 #16 Skrevet 6. august 2010 Søsteren til kjæresten min er venn med eksen hans på Facebook. Jeg syns det er litt rart. Bør jeg si noe? Du må jo bare synes det er så rart det vil, men du styrer ikke søsteren hans. Og nei du bør ikke si noe, for du har ikke noe med hvem hans søster er venn med.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #17 Skrevet 6. august 2010 Min svigermor er venn med ekskona til kjæresten på facebook. og sånn er det bare
Glynis Skrevet 6. august 2010 #18 Skrevet 6. august 2010 Noe så horribelt. Du må selvsagt forte deg å få din søster til å bli venn med din eks.
Gjest -Esther- Skrevet 6. august 2010 #20 Skrevet 6. august 2010 Søsteren til kjæresten min er venn med eksen hans på Facebook. Jeg syns det er litt rart. Bør jeg si noe? Jeg synes at mange av svarene er direkte uhøflige. Ts FØLER at situasjonen er rar. Hennes følelse er hennes følelse og det kan dere vel ikke kritisere? Man kan da føle forskjellig. Noen føler at dette er ok, andre føler at det er rart. Følelser kan man ikke styre. Til TS: Om du føler dette er rart, så kan du selvsagt si det til kjæresten din. Jeg tror at du kommer til å føle deg mer komfortabel etter hvert med situasjonen. Det er sikkert uvant for deg. :-) Som du leser av svarene over er dette blitt ganske vanlig å ha X-er som venner på FB, uten at folk legger så mye i det. :-) -Hilsen Esther-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå