Gjest Fast bruker - nå gjest! Skrevet 30. september 2003 #1 Skrevet 30. september 2003 Ser at noen brukere (både faste og gjester) synes dette er et forferdelig dikatorisk forum...................... HVORFOR ER DERE HER DA :x Syting og klaging over en lav sko................ "alle andre" gjør feil - men ALDRI "meg selv". Er dere klar over at dere er med på å grave deres egen grav! :klø: Mange her inne uttaler seg på mangelfullt grunnlag.............. dere vet ikke alt som skjer, dere vet ikke bakgrunnen for avgjørelser. Dere klager over at noen utestenges - andre ikke. Hva vet dere om det? Tror dere alle "annonserer" at de er blitt utestengt? Er sikker på at det er brukere her inne som er/har vært utestengt - og som "dikter opp"en fraværsgrunn" for å unngå å opplyse det! Så har vi noen som "skriker høyt" for bagateller.................. Hvorfor ikke "gå i seg selv" når man får en "advarsel" istedet for å lage et helvete her inne? :x Det er vårt ansvar at KG er et hyggelig sted å være! 8)
Gjest sexysadie Skrevet 30. september 2003 #2 Skrevet 30. september 2003 Har ikke noe problemer med å være her,dog bør d bli større takhøyde.
Gjest Adina Madeleine Skrevet 30. september 2003 #3 Skrevet 30. september 2003 Dette har visst vært et stadig tilbakevendende "argument". Og selvfølgelig fra dem som logger seg ut for å svare. Kanskje redd for å bli upopulær? :biter negler: Jeg har ikke sett et eneste fora på nettet der det ikke er rom for å diskutere hva det skal være. T.o.m. forumets eksistens har blitt diskutert enkelte steder. Hvorfor er det slik at man skal tie og ikke kommentere noe? Blir det hyggeligere da? Da kan ikke dette kalles et diskusjonsforum mer. Da er det et koseforum hvor det ikke er høyde for diskusjon. Her blir alle forsøk på kritisk tankegang nedhøvlet. Det er synd. Hvorfor jeg fortsatt er her? Fordi jeg har blitt kjent med brukere som jeg setter umåtelig stor pris på. Disse har jeg en fin tone med. En fin tone kan også innebære heftige meningsytringer. Derfor blir jeg her. Men det behøver ikke at alt skal ties ihjel. Adina M.
Barbie Skrevet 30. september 2003 #4 Skrevet 30. september 2003 Jeg liker meg her jeg. Men hvorfor logget du ut? Redd for å stå fram med meninga di?
Suzy Skrevet 30. september 2003 #5 Skrevet 30. september 2003 Jeg syns ikke det er såååååååååååå fælt å være her i det hele tatt, men av og til skjer det nå ting som er litt dumme - og da kan det faktisk hende jeg protesterer uten at jeg føler jeg må forsvinne for godt av den grunn :-? Det blir litt som å si at om jeg er uenig i noe regjeringen i Norge gjør så bør jeg holde kjeft og flytte... Suz
Tjorven Skrevet 30. september 2003 #6 Skrevet 30. september 2003 Jeg syns ikke det er såååååååååååå fælt å være her i det hele tatt, men av og til skjer det nå ting som er litt dumme - og da kan det faktisk hende jeg protesterer uten at jeg føler jeg få forsvinne for godt av den grunn :-? Som om jeg skulle ha sagt det selv. Synes innimellom det kan bli litt mye surmuling og litt mange sure kommentarer, men det beste er jo bare å overse det og la være å bry seg (men det er ikke alltid like lett). Forøvrig holder jeg meg stort sett i forum der det er en hyggelig tone + i dagbøkene der det alltid er hyggelig å være.
Kreps Skrevet 30. september 2003 #7 Skrevet 30. september 2003 Hvorfor logget du deg ut for å skrive dette :-?
lullen Skrevet 30. september 2003 #8 Skrevet 30. september 2003 Jeg syns KG er bedre enn mange andre forum jeg. Fordi noen holder litt oversikten her og rydder litt, slik at ikke alt blir munnhuggeri. Er på en del andre fora også, men her inne er det enklere å følge temaene på en måte. Men det er kanskje mest pga designet av tråder/temaer - som jeg liker.
Diva Skrevet 30. september 2003 #9 Skrevet 30. september 2003 Lurer også på hvorfor du logget deg ut..... Men det vet du jo best selv... Uansett, så liker jeg stort sett å være her. Men det har vært mye rart her siden jeg først kom hit i juli i fjor. Jeg er nok ikke "uten skyld", men mange fler har vært med på å fyre opp og det har vært visse bråkmakere som ALDRI kan la andre få fred. Det må uansett være lov til å komme med spørsmål og kritikk. Det sier dermed ikke at man ikke liker seg på forumet sant ?
Achmed Skrevet 30. september 2003 #10 Skrevet 30. september 2003 Ingenting er som chickfights Jævla dumt at de hønene ikke gjørmebryter .... nakne....
Dødspingvinen Skrevet 30. september 2003 #11 Skrevet 30. september 2003 Ja, til tider så klager jeg over dette forumet. Til tider syns jeg det finnes forskjellsbehandling, og ja, det irriterer meg at vi ikke kan ha noen deler av forumet til å diskutere fritt. Jeg har ofte tenkt på at jeg vil ta meg pauser, og har gjort det og, de gangene jeg har følt meg for "stresset" av det som skjer her inne. Men jeg har ikke lyst til å slutte her inne. Det finnes nemlig en god del brukere her som jeg ser på som mine venner, og KG er et sted vi kan holde litt kontakt. Det høes fullstendig latterlig ut at vi ikke skal ha muligheten til å klage. Klaging blir gjort på ordentlig måte, gjennom "Ris og Ros forumet". Det heter faktisk Ris pga at en skal kunne klage der inne. Men den siste tiden syns jeg det har vært svært lite klaging her. Så at noen hadde reagert på moderatorene når det gjaldt en bestemt tråd, og dermed klagde på det. Det har da faktisk brukerne rett til å gjøre. En har rett til å bestride moderatorenes beslutninger. Og når du snakker om utestengelser, så omhandlet jo dette spesielle saker, før og etter sommeren. Det har ikke vært noen klager rundt dette på flere uker. Så hvorfor tar du det opp nå, i stedet for da disse sakene faktisk var aktuelle? Resten av oss er godt ferdig med dem.
Malou Skrevet 30. september 2003 #12 Skrevet 30. september 2003 Lurer også på hvorfor du logget deg ut for å skrive dette innlegget. Dette har da vært oppe flere ganger tidligere og hvorfor kommer innlegget ditt nå? Jennifer
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2003 #13 Skrevet 30. september 2003 Jeg er også en av de som irriterer seg over lav takhøyde her inne, og dullementaliteten. Sånn er jeg bare - og det tør jeg å si uten å logge meg ut først :blunke: Det er sånt som jeg har irritert meg over i forhold til skolen og ungene mine også nemlig - nøyaktig samme sak; vi må alle være venner, vi må diskutere uten å heve stemmen (i den grad man kan heve stemmen her inne) og vi må for himmelens skyld være saklige i alt vi sier og gjør. Det er ikke lov å si noe som kan såre sarte sjeler, selv om alt som skjer her inne kun er bokstaver på en skjerm. Jeg frekventerer sjeldnere nå enn jeg gjorde i sommer, fordi jeg synes det er blitt en smule kjedeligere. Nå er jeg innom i hele dag fordi jeg har null å gjøre på jobben, og fordi jeg tenkte jeg skulle titte litt innom de andre trådene hvor jeg ikke har vært før - eller de andre forumene da, sånn som barn og familie og sånne som jeg ikke har giddi før... Men det er blitt litt mindre spenst her assa - det må jeg bare si... :-?
Gjest Hulderjenta Skrevet 30. september 2003 #14 Skrevet 30. september 2003 Liker meg godt på KG jeg! :D Men har ikke havnet i så store konflikter heller... Har ikke noe å klage på. Og Achmed - jeg så nok hva du skrev: Jævla dumt at de hønene ikke gjørmebryter .... nakne.... Achmed da! Mannfolk...
Gjest Pjusk Skrevet 30. september 2003 #15 Skrevet 30. september 2003 KG er et bra sted å være! Noe irriterer meg, mye er flott og jeg synes takhøyden burde være litt høyere. (Du behøver vel ikke være redd å logge deg på for å spørre om noe slikt vel???)
Gjest sunshine-t Skrevet 30. september 2003 #16 Skrevet 30. september 2003 Jeg har det bra her på kg jeg. Men det jeg lurer på er hvorfor du ikke tør å være innlogget...
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #17 Skrevet 1. oktober 2003 Sånne kommentarer irriterer meg faktisk grønn ( den burde være grønn). Jeg har vært her nesten siden starten fra og til og gått igjennom denne debatten MANGE ganger.' Det er lov og si seg uenig i ting, det er lov og irritere seg og faktisk å bli forbanna selv om dette bare er internett. Det er lov og glede seg på andres vegne, det er lov å bli "venner" med andre brukere her inne og det er lov og dulle med hverandre. Uansett er det alltid noen som kommer til å bli misfornøyd, det er en selvfølge at man ikke kan gjøre ALLE fornøyd, og de som ikke er fornøyd må ha lov til og si ifra, uten og få en så tåpelig kommentar som "hvorfor er du er da? " FORDI JEG LIKER MEG HER MEN HAR LOV OG SI NÅR JEG ER MISFORNØYD Mener du som ikke tør å logge deg inn at vi skal fungere sånn i samfunnet også? :evil:
Fauna Svecica Skrevet 1. oktober 2003 #18 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg har fått endel PMer, og merklig nok så mener de at jeg er her på KG for å skape kvalme. Jaja, vi er vel her alle for en eller annen grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå