Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte å kanskje kjøpe noen produkter fra REN.

En skrubb

og en rense gel

Noen som har prøvd disse produktene? Eller noe fra REN ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ikke REN akkurat nå, men kommer garantert til å kjøpe produkter derfra igjen. Skrubben du linker til, er veldig god, og dessuten liker jeg produktene for sensitiv hud.

Skrevet

jeg bruker rens, fukt for sensitive hud og detox masken. har fått mye mindre porer og jevnere hud. elsker REN=)

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet hvor de selger REN i butikk? Oslo, akershusområdet?

Skrevet

Jeg har testet skrubben og synes ikke den var noe særlig. Tror ikke jeg noen gang brukte den opp.

Skrevet

Er det noen som vet hvor de selger REN i butikk? Oslo, akershusområdet?

Såvidt jeg vet selger de REN i de større Cubusparfymeriene :)

Skrevet

Eller kjøp den fra Vanitystore.no

Norsk nettbutikk som sender fra Oslo. Gratis frakt og de er kjappe.

Skrevet

Jeg har testet skrubben og synes ikke den var noe særlig. Tror ikke jeg noen gang brukte den opp.

Hva var det med den du ikke likte da? Tørket den ut huden og irriterte?

-TS

Skrevet

Jeg bruker detoxmasken, og den er fantastisk! :)

http://www.renskincare.com/p/3091/Pore+Minimising+Detox+Mask

Fungerer som skrubb også, for du skal gni den av med fingertuppene når den har tørket. Du får virkelig renset huden, og porene blir synlig mindre i et par dager etter at du har brukt den :)

bruker du denne hver dag? hvordan er rutinen din når du bruker den?

Skrevet (endret)

Ville bare si ifra om at Lookfantastic selger disse produktene veldig billig :) har bare god erfaring med å kjøpe ting defra !

Endret av sophiaM
Skrevet

Hva var det med den du ikke likte da? Tørket den ut huden og irriterte?

-TS

Den gjorde ingenting fra eller til for huden min. Den inneholder også peppermint noe jeg ikke liker å ha i ansiktet.

Skrevet

Jojobaskrubben er veldig mild, så dersom du vil ha noe som "tar" godt, er det ikke skrubben å prøve. Den inneholder relativt få korn, så den skrubber ikke så hardt som for eksempel MD Face&Body Scrub. Derimot likte jeg den veldig godt til min sensitive og tynne hudtype, og jeg likte den kjølende effekten av peppermynte. :tommelsmil:

Smak og behag varierer, som vanlig. :fnise:

Skrevet

Smak og behag ja ;) Jeg liker godt Dermalogica sin daily microfoliant og den lukter barnegrøt! :fnise: MD sin er for kraftig for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...