AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Tenkte å kanskje kjøpe noen produkter fra REN. En skrubb og en rense gel Noen som har prøvd disse produktene? Eller noe fra REN ?
Honesty Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Jeg bruker ikke REN akkurat nå, men kommer garantert til å kjøpe produkter derfra igjen. Skrubben du linker til, er veldig god, og dessuten liker jeg produktene for sensitiv hud.
Caramelline Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Jeg bruker detoxmasken, og den er fantastisk! http://www.renskincare.com/p/3091/Pore+Minimising+Detox+Mask Fungerer som skrubb også, for du skal gni den av med fingertuppene når den har tørket. Du får virkelig renset huden, og porene blir synlig mindre i et par dager etter at du har brukt den
retroxx Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 jeg bruker rens, fukt for sensitive hud og detox masken. har fått mye mindre porer og jevnere hud. elsker REN=)
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Er det noen som vet hvor de selger REN i butikk? Oslo, akershusområdet?
Frua Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 Jeg har testet skrubben og synes ikke den var noe særlig. Tror ikke jeg noen gang brukte den opp.
vesla86 Skrevet 10. august 2010 #7 Skrevet 10. august 2010 Er det noen som vet hvor de selger REN i butikk? Oslo, akershusområdet? Såvidt jeg vet selger de REN i de større Cubusparfymeriene
Antoinette Skrevet 10. august 2010 #8 Skrevet 10. august 2010 Eller kjøp den fra Vanitystore.no Norsk nettbutikk som sender fra Oslo. Gratis frakt og de er kjappe.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #9 Skrevet 10. august 2010 Jeg har testet skrubben og synes ikke den var noe særlig. Tror ikke jeg noen gang brukte den opp. Hva var det med den du ikke likte da? Tørket den ut huden og irriterte? -TS
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #10 Skrevet 10. august 2010 Jeg bruker detoxmasken, og den er fantastisk! http://www.renskincare.com/p/3091/Pore+Minimising+Detox+Mask Fungerer som skrubb også, for du skal gni den av med fingertuppene når den har tørket. Du får virkelig renset huden, og porene blir synlig mindre i et par dager etter at du har brukt den bruker du denne hver dag? hvordan er rutinen din når du bruker den?
sophiaM Skrevet 10. august 2010 #11 Skrevet 10. august 2010 (endret) Ville bare si ifra om at Lookfantastic selger disse produktene veldig billig har bare god erfaring med å kjøpe ting defra ! Endret 10. august 2010 av sophiaM
Frua Skrevet 10. august 2010 #12 Skrevet 10. august 2010 Hva var det med den du ikke likte da? Tørket den ut huden og irriterte? -TS Den gjorde ingenting fra eller til for huden min. Den inneholder også peppermint noe jeg ikke liker å ha i ansiktet.
Honesty Skrevet 10. august 2010 #13 Skrevet 10. august 2010 Jojobaskrubben er veldig mild, så dersom du vil ha noe som "tar" godt, er det ikke skrubben å prøve. Den inneholder relativt få korn, så den skrubber ikke så hardt som for eksempel MD Face&Body Scrub. Derimot likte jeg den veldig godt til min sensitive og tynne hudtype, og jeg likte den kjølende effekten av peppermynte. Smak og behag varierer, som vanlig.
Frua Skrevet 10. august 2010 #14 Skrevet 10. august 2010 Smak og behag ja Jeg liker godt Dermalogica sin daily microfoliant og den lukter barnegrøt! MD sin er for kraftig for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå