Gjest Kristin@ Skrevet 30. september 2003 #1 Skrevet 30. september 2003 Jeg skal kjøpe gave til ei jente som blir 30 år. Jeg kjenner henne ikke noe særlig godt, og vet ikke hva slags interesser hun har. Er helt rådvill :o Tenkte å bruke maks 200 kroner på gaven. Alle tips mottas med stor takk!
Gjest GreenSky Skrevet 30. september 2003 #2 Skrevet 30. september 2003 Hvis du ikke kjenner personen veldig godt, så.... Blomster? Flaxlodd?
Gjest Kristin@ Skrevet 30. september 2003 #3 Skrevet 30. september 2003 Ja, kanskje, men jeg har lyst til å gi en gave hun blir glad for. Blomster og flaxlodd er greit nok, men det lyser litt for mye "visste ikke hva jeg skulle gi deg" på en måte. Hva hadde du blitt glad for å få til 30-årsdagen da?
minniepus Skrevet 30. september 2003 #4 Skrevet 30. september 2003 Pepper? Eller er hun ikke singel? CD, bok, vin......
Ling Skrevet 30. september 2003 #5 Skrevet 30. september 2003 Kino billetter! Du vet sånt hefte, så man kan velge selv hva man vil gå å se....
Nilma Skrevet 30. september 2003 #6 Skrevet 30. september 2003 Hvis du vet om hun er litt interessert i vin, kan du jo få en riktig god flaske til 200 kroner. Det er selvfølgelig liten vits i dersom hun heller den rett i gløggen da... Synes forøvrig at Lings forslag var bra.
Dødspingvinen Skrevet 30. september 2003 #7 Skrevet 30. september 2003 De fleste setter pris på en god flaske vin, ja.
Gjest GreenSky Skrevet 30. september 2003 #8 Skrevet 30. september 2003 Du må for all del ikke kjøpe pepper, da! Det er slemt, synes jeg!
minniepus Skrevet 30. september 2003 #9 Skrevet 30. september 2003 En venninne av meg (singel) fylte 30 i fjor, og fikk veldig masse pepper, i tillegg til skikkelige gaver. Av oss fikk hun et oppblåsbart liggeunderlag + hodelykt som hun ønsket seg, i tillegg til masse forskjellig pepper. Hun er bare litt lei seg for at hun ikke fikk pepperkvern...
philippa starck Skrevet 30. september 2003 #10 Skrevet 30. september 2003 En god håndkrem av et kjent merke!
Labella Skrevet 30. september 2003 #11 Skrevet 30. september 2003 Du har vel sett henne, så du vet hva slags stil hun har? Hva med å kjøpe skjerf eller hansker i farger som passer henne? Fin gave på denne årstiden. Vin er også en god idé.
bluebird Skrevet 30. september 2003 #12 Skrevet 30. september 2003 Ikke alle liker vin. Skjerf og hansker hadde jeg likt å få. Eller en fin vase eller skål. Noe som varer en stund.
Tusenfryd Skrevet 1. oktober 2003 #13 Skrevet 1. oktober 2003 En gavepakke med litt fin pasta i flere farger, olje og balsamico?
it Skrevet 1. oktober 2003 #14 Skrevet 1. oktober 2003 Hva med bodylotion el.l fra Bodyshop? Dette er vel typiske produkter som jenter aldi får nok av ( egen erfaring :D ) Andre typer "nøytrale" gaver som jeg selv blir glad for er bøker og musikk, vin & blomster.....eller hva med Vin, ost & kjeks laget til en liten gavepakke?
Bokalven Skrevet 1. oktober 2003 #15 Skrevet 1. oktober 2003 Hvis du ikke kjenner personen veldig godt' date= så.... Blomster? Flaxlodd? Personlig hadde jeg blitt megaskuffa hvis noen ga meg flaxlodd til 30-årsdagen min... Blomster hadde jeg blitt glad for, for ikke å snakke om sjokolade eller et gavekort. Håper også på pepperkvern når jeg fyller 30, helst en stooor en, de er lekre! (Jeg er glad i å lage mat). Skjerf og handskar burde man være forsiktig med, man må treffe riktig farge. Kinobilletter synes jeg også er en god idé.
wok Skrevet 3. oktober 2003 #16 Skrevet 3. oktober 2003 Gaver som "alle" ville bli glade for: - duk - blomstervase - gavekort på musikk, bokhandel, ol - temapakke: te, kaffe, sjokolade, kaffekrus... - keramikkbolle - smykke - fin vinopptrekker - Mat: spesielle ting som fin olivenolje, spes krydder... - morter - Gavekort på kafe/restaurant - notatbok og fin penn - fotoalbum - isskrape til bilen (har sett sånne fine designutgaver, vet ikke hva de koster) - kul esklusiv nøkkelring - toilettmappe - håndkær og kluter sammen med en fin såpe - sengetøy - kakespade
Keira Skrevet 3. oktober 2003 #17 Skrevet 3. oktober 2003 De har mye fint på ulike glassmagasin. Rosendahl er jo veldig populært for tiden, og det er en stil de fleste liker. Du får alt fra fine glass til vann- og vinkarafler. Min personlige gavefavoritt er eskene med små ting til vinflasken, slik som f.eks. helletut eller kork. De koster 199, og ligger i fin eske. Om hun som har fødselsdag ikke drikker vin selv vil hun før eller senere få besøk som gjør det, og da er det fint å ha en slik helletut for eksempel. Ser pent ut og hindrer drypping. (Dessuten kan det byttes uten problem)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå