Gjest Gutt29 Skrevet 4. desember 2010 #21 Skrevet 4. desember 2010 Merkelig tråd. Jeg synes hun er en over snittet søt dame, men ikke så mye mer enn det.. Har inntrykk av at hun er rimelig populær hos en del menn, særlig litt godt voksne menn. Nesten som om de tenker at hun er såpass voksen at hun kan jeg innrømme at jeg sikler på uten å være "ekkel"..
Gjest HunterLady Skrevet 5. desember 2010 #22 Skrevet 5. desember 2010 Hun er en søt dame. Men noe sex-appeal har hun ikke. Hun virker bare koselig og jordnær, og det finnes jo ikke sexy... :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #23 Skrevet 5. desember 2010 At de har åpent forhold er vel bare koselig
Gjest Sommertid Skrevet 5. desember 2010 #24 Skrevet 5. desember 2010 Tja, hun er da en pen dame. Aner ikke om hun lever i åpent forhold eller ikke...
Gjest Dainty Skrevet 5. desember 2010 #25 Skrevet 5. desember 2010 Hun er en søt dame. Men noe sex-appeal har hun ikke. Hun virker bare koselig og jordnær, og det finnes jo ikke sexy... :gjeiper: Der er jeg helt uenig med deg! Jeg tenner ikke på kvinner, så ift. Moholt aner jeg ikke, men når det gjelder menn er det nettopp slikt som en varm, snill utstråling og jordnærhet jeg finner utrolig sexy 1
Gjest HunterLady Skrevet 5. desember 2010 #26 Skrevet 5. desember 2010 Der er jeg helt uenig med deg! Jeg tenner ikke på kvinner, så ift. Moholt aner jeg ikke, men når det gjelder menn er det nettopp slikt som en varm, snill utstråling og jordnærhet jeg finner utrolig sexy Hehe, var egentlig ment som ironi... Jordnærhet er utrolig sexy!
cilipili Skrevet 5. desember 2010 #27 Skrevet 5. desember 2010 Synes hun ser helt ok ut, men er ikke sexy i det hele tatt. Kan ikke si at "skal vi danse-kostymene" hjelper noe på heller. 1
Gjest knull Skrevet 5. juli 2011 #28 Skrevet 5. juli 2011 1. Er Kathrine Moholt sexy - eller minner hun bare om Grete Faremo? 2. Lever Kathrine i et åpent forhold? Virker slik, som hun flørter vilt med andre menn på skjermen?? Kathrine: http://margrethefl.files.wordpress.com/2009/06/katrine_moholt_576777i.jpg Grete: http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00732/Grete_Faremo_Gret_7326424x3.jpg Anniken: http://www.vg.no/uploaded/image/bilderigg/2005/01/14/1105683556648_285.jpg http://media.e24.no/archive/00846/__sx5660bf_jpg_846412v.jpg Kristin: http://www.dagsavisen.no/multimedia/archive/00031/KRISTIN_HALVORSEN_31406o.jpg Kvinnegruppen Ottar-kvinne: http://g.api.no/obscura/www.ba.no/508x1000r/02988/1262795419000_Ane_Kristine_Aadla_2988545508x1000r.jpg Hun er sexy skulle knullet hun hver dag jeg traff henne
Gjest HunterLady Skrevet 5. juli 2011 #29 Skrevet 5. juli 2011 Synes ikke hun er sexy. Jeg trodde på åpne forhold før, men ikke nå lenger. Jeg tror på å utforske sex med andre sammen, ikke hver for seg. 1
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2011 #30 Skrevet 5. juli 2011 Kathrine er den type kvinne alle menn drømmer om å sprute sæden sin inni 2
Facepainter Skrevet 5. juli 2011 #31 Skrevet 5. juli 2011 Kathrine er den type kvinne alle menn drømmer om å sprute sæden sin inni Nei, hun gir meg overhodet ikke noen seksuelle tanker. Utrolig kjedelig vesen. 3
Gjest mann Skrevet 5. juli 2011 #32 Skrevet 5. juli 2011 Katrine er ei meget pen dame som ser sunn, frisk, sprudlende og sexy ut. De fleste mannfolk ville nok byttet ut kona/samboeren med henne. I tillegg er hun den type dame som man vil være sammen med, og ikke bare ei man finner pÃ¥ byen - knuller og dumper. Snakk for deg sjøl og ikke for "de fleste"... Nei, byttet ut dama med henne ville jeg nok ikke. Hun fra Ottar burde skaffet nye briller så kunne hun vært litt penere, stakkar. Syns som sagt ikke Moholt er spes sexy. (Kankje med ølbriller.) Men hvorfor sammenligne henne med Grete Faremo? Den sammeligninga der skjønte ikke jeg, for å være ærlig.. Om hun lever i åpent forhold? Drømmer TS om å kjøpe bilett til Allsang på Grensen og bli kjent? Det er vel åpenbart at en flørtinga er en del av jobben hennes på TV for å skape den rette stemmningen der borte på grensen. Føler det mer som man gjør for en koslig tante av seg, eller noe. Hyggelig,og lager sikkert gode kaker og får alle til å trives hos seg. Men man tar med noen andre og roter med i smug på hagefesten hennes, lizm... 1
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 5. juli 2011 #33 Skrevet 5. juli 2011 Jeg trodde på åpne forhold før, men ikke nå lenger. Ingen forhold er like, åpent/lukket/delvis åpent/delvis lukket/noe midt i mellom er alle varianter som kan og/eller ikke kan fungere mellom 2 parter som hopper i det. Syntes du dagens variant med seriemonogami fungerer optimalt? Og er det egentlig en ting man tror eller ikke tror på, det er forskjellige samlivsformer som fungerer på et mer eller mindre plan. Ingenting er svart eller hvitt vettu Hunter
Gjest Spinell Skrevet 5. juli 2011 #34 Skrevet 5. juli 2011 Kathrine Moholt er pen, men ikke sexy etter mitt syn. Skal man være sexy må man ha utstråling, og akkurat det synes jeg hun mangler. Det evige smilet virker tilgjort. Om hun lever i et åpent forhold har jeg overhodet ingen formening om, og de andre lenkene forstår jeg ikke hva har i tråden å gjøre. 2
Gjest HunterLady Skrevet 5. juli 2011 #35 Skrevet 5. juli 2011 Ingen forhold er like, åpent/lukket/delvis åpent/delvis lukket/noe midt i mellom er alle varianter som kan og/eller ikke kan fungere mellom 2 parter som hopper i det. Syntes du dagens variant med seriemonogami fungerer optimalt? Og er det egentlig en ting man tror eller ikke tror på, det er forskjellige samlivsformer som fungerer på et mer eller mindre plan. Ingenting er svart eller hvitt vettu Hunter Nei, jeg synes ikke det fungerer fint i det hele tatt. Du har helt rett, Mike. Du åpner stadig øynene mine, og er den eneste her inne som klarer det.
Stefan Skrevet 5. juli 2011 #36 Skrevet 5. juli 2011 Moholt er pen, men vil vel ikke kalle henne sexy. Hun har sin store styrke i det å være en gledespreder, ha mye sjarm og er en god flørter. Både med kamera og ellers.
Stefan Skrevet 5. juli 2011 #37 Skrevet 5. juli 2011 Syntes du dagens variant med seriemonogami fungerer optimalt? Nå er det vel sjelden man går inn for seriemonogami. Jeg håper iallefall at den jeg dater vil være den rette, og har ingen tanker på hvem som vil dukke opp neste gang.
Gjest mann Skrevet 5. juli 2011 #38 Skrevet 5. juli 2011 Nei, jeg synes ikke det fungerer fint i det hele tatt. Du har helt rett, Mike. Du åpner stadig øynene mine, og er den eneste her inne som klarer det.
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 5. juli 2011 #39 Skrevet 5. juli 2011 (endret) Nå er det vel sjelden man går inn for seriemonogami. Jeg håper iallefall at den jeg dater vil være den rette, og har ingen tanker på hvem som vil dukke opp neste gang. Vel, slik tenker vel de fleste vil jeg tro, det er ikke dermed sagt at utfallet blir slik man forestiller seg. Det handler om at forhold er vrient, og det krever at begge drar i samme retning. Jeg er overbevist om at alle typer forhold kan fungere nogenlunde bra så lenge denne biten er på plass. Det handler ikke om tro på noe, vi kan tro så mye vi vil på kjærligheten, samlivet, monogamiet, felleskapet, men så fort en slutter å jobbe for at ting skal fungere så dør det. For meg er det ikke livsnødvendig at man utfyller hverandre 100% hele tiden (også seksuellt) så lenge man kommunisere godt, og jobber mot samme felles forståelse og mål. Hva nå enn det måtte være. Så selv om du ikke tenker på neste fru Stefan når du møter en aktuell kandidat, så klarer du sikkert å være enig i at det er seriemonogami som praktiseres pr idag, enten du går inn i det med åpne øyne eller ei Endret 5. juli 2011 av MikeWaters 2.0
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 5. juli 2011 #40 Skrevet 5. juli 2011 Du åpner stadig øynene mine, og er den eneste her inne som klarer det. Bevares
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå