Gå til innhold

Kathrine Moholt sexy?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel, slik tenker vel de fleste vil jeg tro, det er ikke dermed sagt at utfallet blir slik man forestiller seg.

Det handler om at forhold er vrient, og det krever at begge drar i samme retning. Jeg er overbevist om at alle typer forhold kan fungere nogenlunde bra så lenge denne biten er på plass.

Det handler ikke om tro på noe, vi kan tro så mye vi vil på kjærligheten, samlivet, monogamiet, felleskapet, men så fort en slutter å jobbe for at ting skal fungere så dør det. For meg er det ikke livsnødvendig at man utfyller hverandre 100% hele tiden (også seksuellt) så lenge man kommunisere godt, og jobber mot samme felles forståelse og mål. Hva nå enn det måtte være.

Så selv om du ikke tenker på neste fru Stefan når du møter en aktuell kandidat, så klarer du sikkert å være enig i at det er seriemonogami som praktiseres pr idag, enten du går inn i det med åpne øyne eller ei ;)

Jeg vet ikke om de faktisk praktiserer det (med at man godt kan han sidesparang og div som en ganske utbredt/akseptert norm rundt forbi), men jeg tror nok det er idealet for endel.Kanskje spesielt kvinner?

Jeg tror nok mange kunne trives med å vært mer polygam.Og at noen praktiserer dette men holder det for seg selv, eller avtaler faste trekantforbindelser olign.

Men det har vel ikke eg. med Moholdt å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, slik tenker vel de fleste vil jeg tro, det er ikke dermed sagt at utfallet blir slik man forestiller seg.

Det handler om at forhold er vrient, og det krever at begge drar i samme retning. Jeg er overbevist om at alle typer forhold kan fungere nogenlunde bra så lenge denne biten er på plass.

Det handler ikke om tro på noe, vi kan tro så mye vi vil på kjærligheten, samlivet, monogamiet, felleskapet, men så fort en slutter å jobbe for at ting skal fungere så dør det. For meg er det ikke livsnødvendig at man utfyller hverandre 100% hele tiden (også seksuellt) så lenge man kommunisere godt, og jobber mot samme felles forståelse og mål. Hva nå enn det måtte være.

Så selv om du ikke tenker på neste fru Stefan når du møter en aktuell kandidat, så klarer du sikkert å være enig i at det er seriemonogami som praktiseres pr idag, enten du går inn i det med åpne øyne eller ei ;)

Ettersom jeg har presentert meg selv som ufrivillig seriemonogamist her inne flere ganger selv, har jeg ingen problemer med å innrømme det. ;)

Det gjelder å finne det forholdet som fungerer for seg. Derfor er kommunikasjon såpass viktig. For min del fungerer ikke et åpent forhold, ettersom jeg kun har lyst på partnereren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hetrofile kvinnfolk bør ikke uttale seg om andre kvinners sexappell. Det blir alltid skivebom.

Moholt er en MILF. Ikke min største favoritt. Til det er hun i overkant glad og jovial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...