Lillie Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Lurer på om noen har en formening om hvor mye "cash" som går alt i alt på en tur over there (f.eks. ankomst i Los Angeles)? Vi er to voksne, og to barn (som er mellom 2-11 år). Pga. jobben vår må vi reise i juni/juli. Regner med at når vi først drar blir vi rundt tre uker iallefall. Overnatting tas så billig som mulig (har kjente som vi overnatter hos, men ikke hele tiden). Kunne tenke oss å kjøre litt rundt, f.eks. fra Los Angeles til Dallas. Mannen og jeg har sittet og snakket om hvor mye penger vi trenger. Har du noen erfaringer er jeg takknemlig om du vil dele det.
englove Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Jeg har bodd i Oregon ett år, og det er en del billigere der enn det er i Norge. Reiste ned til California, og der er det gjerne litt dyrere, pluss at de har "sales tax" noe som betyr at de tar betalt litt mer enn den prisen som står på varen du skal ha. Dette har de vel i de fleste stater, utenom Oregon og noen flere. Men på ferietur med mann og barn har jeg aldri vært, så der kan jeg ikke hjelpe dessverre.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Kom nettopp hjem fra 3 ukers bilferie i usa, riktignok østkysten. Brukte totalt 28 000,- per pers (to voksne) inkl. ALT.
Henkie Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Lurer på om noen har en formening om hvor mye "cash" som går alt i alt på en tur over there (f.eks. ankomst i Los Angeles)? Vi er to voksne, og to barn (som er mellom 2-11 år). Pga. jobben vår må vi reise i juni/juli. Regner med at når vi først drar blir vi rundt tre uker iallefall. Overnatting tas så billig som mulig (har kjente som vi overnatter hos, men ikke hele tiden). Kunne tenke oss å kjøre litt rundt, f.eks. fra Los Angeles til Dallas. Mannen og jeg har sittet og snakket om hvor mye penger vi trenger. Har du noen erfaringer er jeg takknemlig om du vil dele det. Vi hadde samme tur i fjor. 3 uker fra LA til San Fransisco. Shoppet myyye. Spiste godt, og bodde fint. Hadde leiebil hele tiden, og var i Disney, Universal Studios. Brukte 120.000,- totalt. Tipper vi kunne spart 30-40.000 ved å shoppe lite, og kjøre mer sparebluss på hoteller osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå