Yvonne86 Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Har funnet den mest perfekte bikinien på Victorias Secret sine sider, og klør i fingrene etter å bestille den! Men for å betale så mye for en bikini vil jeg jo gjerne at den passer Noen som kan hjelpe meg med å konvertere de amerikanske størrelsene til norske? I bh str har jeg 70c og 36/38 i underdel. Hva vil dette tilsvare? Blir overlykkelig for litt hjelp :D:D
Annie19 Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Sjekk her http://www.saysomething.co.uk/sizingguide.phtml Eventuelt søk deg fram om du ikkje blir klok på den tabellen der. Søk på noko så enkelt som underwear size conversion.
Style Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Har funnet den mest perfekte bikinien på Victorias Secret sine sider, og klør i fingrene etter å bestille den! Men for å betale så mye for en bikini vil jeg jo gjerne at den passer Noen som kan hjelpe meg med å konvertere de amerikanske størrelsene til norske? I bh str har jeg 70c og 36/38 i underdel. Hva vil dette tilsvare? Blir overlykkelig for litt hjelp :D:D Du finner en tabell med størrelser fra forskjellige land her også - størrelser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå