Gå til innhold

Noen som har bodd i kloster?

Fremhevede innlegg

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

ikke kloster i Norge, men i Hellas eller noe. Få fred fra dritt-mannfolk. Noen som har gjort det? Hva gjør man utenom å be og sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke kloster i Norge, men i Hellas eller noe. Få fred fra dritt-mannfolk. Noen som har gjort det? Hva gjør man utenom å be og sånn?

hvis du er drittlei av mannfolk og oppmerksomhet fra de kan du jo begynne å dekke deg til mer, ja til og med bruke sjal, slutte med sminke osv :)

Skrevet

Legge på seg 20 kg, slutte å vaske håret og å bruke sidrumpede joggebukser uansett anledning skulle vel også gjøre susen. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Ah. Du er i den fasen, ja. Hva er det nå? Dag 4?

This too shall pass. :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Veit du i det heile tatt kva som er definisjonen på eit kloster, DumDumm.....? :regn:

Skrevet

Legge på seg 20 kg, slutte å vaske håret og å bruke sidrumpede joggebukser uansett anledning skulle vel også gjøre susen. :gjeiper:

Finnes de som tenner på det også:P

Skrevet

Ehm, hvorfor skal du i kloster for å få fred fra mannfolk?

Tror ikke du gjør annet enn å be, gå på bønnemøter, strikke/brodere litt, også legger man seg vel ganske tidlig, og sånn går no dagen... God tur, hehe :)

Skrevet

Var / er ikke gud mann?

Skrevet

Så en dokumentar om det, der fikk de bare 1 time hver dag hvor de kunne være sosiale og prate med hverandre...De har heller ikke lov til å eie personlige ting utenom det alle mest nødvendige. I tilleg spiser de veldig enkel mat, brød, vann og helt enkle varme retter. Hvis du er en ikke materialistisk, usosialt anlagt persom med dyp kristen tro burde det jo være perfekt. :biggrin:

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Så en dokumentar om det, der fikk de bare 1 time hver dag hvor de kunne være sosiale og prate med hverandre...De har heller ikke lov til å eie personlige ting utenom det alle mest nødvendige. I tilleg spiser de veldig enkel mat, brød, vann og helt enkle varme retter. Hvis du er en ikke materialistisk, usosialt anlagt persom med dyp kristen tro burde det jo være perfekt. :biggrin:

Oj, 1 time til å prate er ikke mye.. også jeg som har sånn munndiare :sjokkert:

Tror kanskje ikke kloster er noe for meg likevel, jeg trodde de jobbet og ba, også hadde man kanskje en del sosiale aktiviteter. Får heller ta meg en tur til Costa Rica da, der er det stille og rolig hvertfall og jeg får god tid til å tenke..

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)
:fnise: Endret av MonThe
Skrevet

Ikke hør på antisminkefolkene og antifemifolkene.

Skrevet

Jeg har bodd i kloster i Italia i to uker. :)

Men det var på klassetur, og klosteret var omgjort til overnattingssted. Munkene hadde raslet i knokkellysekronene(!) om det hadde visst hvordan tilstanden var der på kveldene.

Skrevet

Når du nevner det, så hadde det kanskje hatt noe for seg. Ingen drittmannfolk, og et kloster fullt av seksuelt frustrerte kvinner, noen av dem i sin beste alder. Greske damer skal være ganske fyrrige, har jeg hørt, når de først er vekket. Det stemmer sikkert, for hvorfor skulle antikkens konger ellers gått til krig over dem? JEg tror du har noe her. Hvor sender jeg søknaden?

Skrevet

Jeg har bodd i kloster i Italia i to uker. :)

Men det var på klassetur, og klosteret var omgjort til overnattingssted. Munkene hadde raslet i knokkellysekronene(!) om det hadde visst hvordan tilstanden var der på kveldene.

Ja, veldig. Dere var nok de første tenåringene disse munkene noen gang hadde på overnatting...

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Jeg ville jo ikke i kloster fordi jeg tenner på jenter da. D'oh! Men det virker så fredelig å bo sånn. Tror likevel ikke det er noe for meg da jeg sikkert ikke hadde fått tilgang til Hotel Cæsar, Jersey Shore og sånt som jeg liker å se på tv. Er sikkert ikke lov å drikke særlig med champagne heller.. Så jeg får fortsette sølibatet mitt her i Oslo. Resten av livet! Jeg er flink :)

Skrevet

Eller du kan ta deg noen netter på St.Katarinahjemmet på Majorstua, som er et kloster som driver pensjonat. bodde der i halvannet år, det er veldig fredelig der!

Gjest Thefainter
Skrevet

Også må hun røyke OG snuse! Samtidig! Gjerne ha litt snusrester på tenna også. Og slutte å bruke BH. Begynne med herreparfyme og banne i hver setning er vel heller ingen dum idé. Det blir nice :lur:

:gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...