AnonymBruker Skrevet 7. august 2010 #81 Skrevet 7. august 2010 Jeg tror grunnen til at flere av de eldre er anonyme i denne tråden, handler om at de er mer opptatt av å bevare sin anonymitet ved å ikke avsløre alder. Jeg svarte anonymt av den grunn, men er likevel ikke en av de "eldre". Tror rett og slett mange i slutten av tenårene og begynnelsen av 20-årene tenker mindre på å bli gjenkjent.
estrella Skrevet 7. august 2010 #82 Skrevet 7. august 2010 (endret) Jeg tror grunnen til at flere av de eldre er anonyme i denne tråden, handler om at de er mer opptatt av å bevare sin anonymitet ved å ikke avsløre alder. Jeg svarte anonymt av den grunn, men er likevel ikke en av de "eldre". Tror rett og slett mange i slutten av tenårene og begynnelsen av 20-årene tenker mindre på å bli gjenkjent. Men så er det ikke alle som har like stort behov for å være anonym. Personlig er ikke det så utrolig viktig for min del, så lenge jeg ikke publiserer hele navnet mitt, bosted og ting som kan ødelegge for meg på hjemmebasis/arbeid. Jeg er også veldig nøye på hvem andre jeg "viser frem", dvs jeg legger ikke ut bilder av mine søsken eller personer som ikke ønsker det, uansett hvor uskyldige bildene er. De er tross alt under 18 år og har ikke valgt det selv (ikke at akkurat dette hjelper når søskenbarn ikke bryr seg om denne "regelen" fra mine foreldre sin side). Edit; jeg har faktisk blitt gjenkjent på gata av noen jenter på ei annen side, da jeg var medlem der. Men forskjellen fra der og KG var at jeg var ikke anonym at all, alle visste hvordan jeg så ut. Så når noen så meg ute på gata sa de hei og presenterte seg med nicka Endret 7. august 2010 av estrella
AnonymBruker Skrevet 7. august 2010 #83 Skrevet 7. august 2010 Synd det ikke er flere menn i 40-årene her! Kjedelig at det bare en unge jenter i begynnelsen av de 20...håper det blir jevnet mer ut!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #87 Skrevet 8. august 2010 Forstår hva du mener, synes også alle over 40 kunne stått frem, men kanskje de er redd for å bli kjent igjen her av sine døtre? Jeg er forresten 46. What! Er du 46? Er du mamman min? Shit... er ikke trygg på internet en gang.
Gjest Sobril Skrevet 9. august 2010 #90 Skrevet 9. august 2010 Jeg blir 37 om et par måneder. Jeg kjeder meg, og dersom det stemmer sånn ca med de 74 brukerne jeg nå har plottet inn i et excel ark her, så er snittalderen på KG foreløpig 28,48 (nei, jeg tok ikke med deg som er 940 - og du som er "i slutten av 30-åra" har blitt 38, "mellom 20 og 25" er 23 )
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #91 Skrevet 10. august 2010 Jeg blir 37 om et par måneder. Jeg kjeder meg, og dersom det stemmer sånn ca med de 74 brukerne jeg nå har plottet inn i et excel ark her, så er snittalderen på KG foreløpig 28,48 (nei, jeg tok ikke med deg som er 940 - og du som er "i slutten av 30-åra" har blitt 38, "mellom 20 og 25" er 23 ) Håper snittalderen øker litt etterhvert i tråden...kjedelig med et forum om det kun er helt unge der. Best med en jevn blanding. Fint at det er menn her!
Gjest scorpius Skrevet 10. august 2010 #93 Skrevet 10. august 2010 (endret) Jeg blir 23 om noen få mnd. Endret 10. august 2010 av scorpius
Cannavaro Skrevet 10. august 2010 #94 Skrevet 10. august 2010 Synd det ikke er flere menn i 40-årene her! Kjedelig at det bare en unge jenter i begynnelsen av de 20...håper det blir jevnet mer ut! 44 år. Drar opp snittet her i tillegg, og en del sprekere enn jeg var i 30-åra
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #95 Skrevet 10. august 2010 Jeg ble 92 her om dagen. Syn og hørsel er kraftig redusert, jeg er skrøpelig til bens, lider av langt fremskreden inkontinens, har benskjørhet, og hukommelsen er ikke som før. Men ellers går det fint.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 10. august 2010 #96 Skrevet 10. august 2010 Snart 42 og stolt av alderen min
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #98 Skrevet 10. august 2010 Kjekt at det er alle aldersgrupper her! Det er noen i 20-årene, noen i 30-årene, noen i 40-årene, noen i 50-årene, osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå