Gjest LilleLovely Skrevet 6. august 2010 #21 Skrevet 6. august 2010 Jeg synes Kasper. Tror det er det de fleste vil skrive så han slipper å få det feilstavet hele tiden. Og når det står med C ville jeg lurt på om det uttales med engelsk uttale- Cæsper.. Flott navn
Gjest Nevyn Skrevet 6. august 2010 #22 Skrevet 6. august 2010 Spøkelse eller banditt. Hvilke muligheter. Men for all del, hold deg unna C.
Niennas Skrevet 6. august 2010 #23 Skrevet 6. august 2010 Og Kamilla fremfor Camilla? Heter selv Kamilla og fikk det feilstavet konstant i barndommen. Uten tvil! Kamilla er mye penere enn Camilla 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #24 Skrevet 6. august 2010 Uten tvil! Kamilla er mye penere enn Camilla Poenget til den som postet det innlegget var at hun heter Kamilla med K, og at det ble feilstavet til å være Camilla med C konstant i barndommen hennes, som jo er litt kjipt. 1
Ilja** Skrevet 6. august 2010 #25 Skrevet 6. august 2010 Kasper. Helt enig med Rema der, det enkle er ofte det beste.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #26 Skrevet 6. august 2010 Kasper. Av samme grunn som: - Kristian - Kristoffer - Kristin - Kristine - Kamilla - Karoline - Konrad - Kalle - Klara - Karina og også: - Oskar - Lukas - Rebekka - Viktoria osv osv osv
Ava Mae Skrevet 6. august 2010 #27 Skrevet 6. august 2010 Så fremt både du og faren til barnet er norske så blir jo den korrekte skrivemåten med K. Så ja, definitvt K fremfor C.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #32 Skrevet 8. august 2010 Eneste gangen jeg ville gått for Casper med C, er dersom dere har et etternavn med c. Type Christensen eller Bache. Ellers syns jeg det er finest med K. 1
Coraline Skrevet 8. august 2010 #35 Skrevet 8. august 2010 Casper the friendly ghost? Helt klart med K!
TheaH Skrevet 9. august 2010 #36 Skrevet 9. august 2010 Helt klart med K. Jeg synes Kasper er et fint navn, men enda finere med Kaspar
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #37 Skrevet 9. august 2010 TS her. Tusen takk for masse svar. Er helt overbevist om Kasper med K nå. Helt klart med K. Jeg synes Kasper er et fint navn, men enda finere med Kaspar Hehe, er bergenser så føler navnet blir veldig Kaspaaaaaar uansett. Å skrive det Kaspar ville blitt too much.
Chiyo Skrevet 10. august 2010 #38 Skrevet 10. august 2010 (endret) Hvordan ville dere skrevet det? Og hva syns dere om navnet generelt? Jeg liker det godt, men trodde det var et sånt poppis navn. Men så det ligger temmelig langt nede over brukte guttenavn i fjor, så det er ikke av de mest populære iallefall (litt viktig for meg) Jeg syns det ser bedre ut med C. Ikke tenk på på hva som er "norsk" fordi det utales det samme likevel. Casper ser mye kulere ut en Kasper anyway. EDIT: Ser at du har bestemt deg. Jaja du bestemmer. Hehe Kasper er fint det óg. Endret 10. august 2010 av Chiyo 1
suzie Skrevet 11. august 2010 #39 Skrevet 11. august 2010 Kasper med K:) Fordi det er mye finere (Jeg synes også Kamilla er finere enn Camilla)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå