AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Ok, det har seg slik at min kjæreste skal reise vekk på en tur som var planlat fra før vi ble sammen. Han blir borte i 10 dager, så det er ikke så veldig lenge. Dette er ikke noe heisa-tur, men en tur sammen med ett vennepar. Tingen er den at jeg har lyst å lage et lite kort for hver dag han er vekke med ett eller noen få ord på. Ting som beskriver hvor ufattelig heldig jeg er som har fått han inn i livet mitt. Hvor godt jeg har det sammen med ham og hvor godt barna mine allerede liker ham. Trenger noen tips til 10 ord eller setninger som jeg kan skrive til ham. PS: jeg VET at han kommer til å sette pris på dette, så trenger ikke høre noe om at det er noe kliss å at deres menn aldri ville likt dette.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Noen som har hørt bryllupstalen til "prins" Daniel, ja.. Unnskyld meg men, hvis fyren betyr så mye for deg så bør du vel ikke behøve hjelp fra andre for å finne på noe å skrive?
leirbål Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Skriv akkurat det du skriver her. Det må ikke være så utrolig velformulert for å være vakkert. Han setter nok mere pris på at du bruker dine egne ord, enn at du kopierer andres. Det er jo deg han er glad i.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Noen som har hørt bryllupstalen til "prins" Daniel, ja..Victoria han nok ikke patent på å skrive små brev til mannen. Det gjorde jeg allerede for mange år siden, og det satte han veldig pris på Bare skriv det som faller deg inn. Lag evt en liste over 10 egenskaper hos ham som du setter pris på (god humor, god samtalepartner, god elsker, fin rumpe osv) og bruk det som inspirasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå