Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært forelska i en fyr i flere måneder nå. Har "kjennt" han i mange år, men bare vært på hils liksom. Dette er litt "teit" og vanskelig å forklare men han mener jeg er for bra for han?!?!

Jeg ser vel grei nok ut og har utdannelse og bla bla bla. Han har alltid likt meg, gitt meg komplimenter osv. men nå som jeg virkelig har fått øynene opp for han tror han nesten ikke på meg. Han sier det er forskjell på folk, noen er bra, snille og pene og andre er "dårlige" (sånn som han selv sier). Han sier jeg er for bra og fortjener en som er mye bedre enn han. Han har gjort mye "rart" og ikke fullt så positive ting for å si det sånn, men det bryr ikke jeg meg noe om. Jeg har blitt glad i ham og han har blitt redd tror jeg. Sier han liker meg veldig men han prøver hele tiden å avvise meg med det at han ikke er bra nok. Jeg sier han er det, men da sier han at han har gjort mye dumt osv. Han sier også at sånn utseendemessig er jeg ham overlegen. Det er jo helt sprøtt! Jeg syntes han er skjønn jeg!

Hva skal jeg si/gjøre for å få han til å skjønne at jeg mener alvor? At han er mer enn bra nok for meg? Han har en fortid, men det har da jeg og!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du sikker på at han mener dette, eller ikke bare sier det for å få oppmerksomhet og at du skal legge merke til han?

virker som en veldig pussig ting å si gjentatte ganger over tid, hvis han virkelig liker deg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt glad i ham og han har blitt redd tror jeg.

Klassisk måte å avvise noen på en pen måte. Ta hintet. He's just not that into you.

Skrevet

Det kunne like gjerne vært meg som var i hans sko.

Hemmeligheten er å holde ut all hans avvisning, og når han tør slippe frykten, så kan dere bli enda bedre kjent.

Lykke til :)

Gjest wild bird
Skrevet

Kan hende han er redd for å ikke klare å leve opp til deg og dine forventninger til han. Hvis han ser på deg som veldig feilfri i forhold til seg selv, kan jo det føles litt skremmende.

Eller han bare prøver å avvise deg på en pen måte...

Skrevet

Har tenkt på det at han kanskje avviser meg... Men det stemmer ikke med andre ting han sier.... Og jeg vet jo at han har likt meg i laaang tid. Spurte han om hva slags dame han måtte se etter hvis jeg var for bra, og da sa han noen som er på hans "nivå" ?!?! At jeg er for "fin" og fortjener noen mye bedre enn han. Men jeg skal snart treffe han, endelig, etter litt masing fra min side. Han virker redd for å få følelser for meg, har i og for seg sagt det og.... snodig, for meg er han ALT akkurat nå, så jeg gir meg IKKE!!

Skrevet

Kanskje komplementene er for å være hyggelig.

Mennesker sikter alltid etter det beste. Hvis han virkelig ville hatt deg hadde han nok tatt deg. Selvfølgelig vil alle ha en partner som er bedre, har du en noenlunde utviklet allmenn logikk så er det ikke vanskelig å forstå om en tenker etter.

Det du kan gjøre, er å si til han at uansett hvor stor forskjell det måtte være på dere, så er du villig til å gi akkurat han sjansen, fordi du vil det.

Gjest *smak*
Skrevet

Sånn jeg forstår det så MENER han at han at hun er for god for han, ellers har han en voldsom komplisert måte å kommunisere på (som jeg ikke forstår iallefall) Hinting er overvudert fordi jeg tror de fleste ikke forstår det..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det er noe håp. Når en mann avviser, så avviser han. Ikke heng deg opp i grunnen han oppgir for å avvise deg.

Tenk på det selv: Hvor ofte har du vært dundrende ærlig når du har dumpet noen ?

Skrevet

Det har jeg også sagt til noen jeg ville slå opp med, bare sånn at de skulle sitte igjen med en bra følelse i magen. Sannheten var at jeg egentlig ikke likte han i det heletatt på den måten, og ville ikke såre han.

AnonymBruker
Skrevet

Dette var min standardsetning i ungdommen :( Du er alt for god for meg osv osv. Sånn at de skulle føle seg litt bedre da jeg avviste de.

Desverre får jeg litt den følelsen her også :(

Skrevet

For meg høres det ut som en god gammaldags dårlig unnskyldning for at han ikke vil være sammen med deg. I tillegg har han et oppmerksomhetsbehov og liker at du beundrer ham. Han lever nok litt på det. Han er skikkelig 14is...

Skrevet

For meg høres det ut som en god gammaldags dårlig unnskyldning for at han ikke vil være sammen med deg. I tillegg har han et oppmerksomhetsbehov og liker at du beundrer ham. Han lever nok litt på det. Han er skikkelig 14is...

Nå har det seg sånn at vi begge er 34. Jeg har spurt han rett ut flere ganger om det er slik at han ikke er interessert, og da sier han at Jo, det er han, og han sier han bryr seg om meg og. At det bare er at han syntes jeg fortjener bedre. (Han vet at jeg vet at han har bl.a. kjøpt sex, utnytta jenter osv. Jeg har sagt at det ikke betyr noe siden det var FØR.)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det virker som han er ærlig mot deg. Han synes ikke han er bra nok for deg. Men du virker litt ukritisk til han. Jeg stusser over at du ikke bryr deg om hans fortid. Jeg ville ikke valgt en slik fyr. Ville rett og slett følt meg for god for han, ettersom jeg ikke er kriminell eller utnytter folk. Du sier det var før han gjorde det. Men det er tydeligvis noe som henger igjen i hans selvoppfatning, ettersom han ikke føler seg bra nok. Og det er vel han som kjenner seg selv best.

Skrevet

Nå har det seg sånn at vi begge er 34. Jeg har spurt han rett ut flere ganger om det er slik at han ikke er interessert, og da sier han at Jo, det er han, og han sier han bryr seg om meg og. At det bare er at han syntes jeg fortjener bedre. (Han vet at jeg vet at han har bl.a. kjøpt sex, utnytta jenter osv. Jeg har sagt at det ikke betyr noe siden det var FØR.)

Jeg står fortsatt på det jeg har sagt. At han er 34 betyr ikke at han ikke kan oppføre seg som en 14is... Han har kjøpt sex og utnyttet jenter ja, akkurat. Det sier jo en del om han som person. Voksne folk forandrer seg ikke såå mye. Han nyter at du digger han.

Skrevet

Jeg står fortsatt på det jeg har sagt. At han er 34 betyr ikke at han ikke kan oppføre seg som en 14is... Han har kjøpt sex og utnyttet jenter ja, akkurat. Det sier jo en del om han som person. Voksne folk forandrer seg ikke såå mye. Han nyter at du digger han.

Men dette kan du ikke vite. Det kan hende han snakker sant, at han ikke føler seg bra nok for henne. vago inclusion

Skrevet

Jeg har ikke sagt at jeg vet.. Jeg skrev i første innlegget mitt at "Det kan høres ut som" Altså oppfattes som.

Skrevet

Vill han ha deg, ville han tatt deg. Glem han og finn en bedre make. Som du beskriver deg selv skulle deg ikke være noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...