PiPP Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Noen smarte sjeler der ute som kan fortelle meg hva slags instillinger jeg må gjøre for å kunne skrive ut dokumenter i farger fra Macen? Dokumentene kommer bare ut i svart/hvitt, selvom det er farger igjen i skriveren. Prøvde å skrive ut samme dokument fra en annen PC, og det funka helt fint.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Noen smarte sjeler der ute som kan fortelle meg hva slags instillinger jeg må gjøre for å kunne skrive ut dokumenter i farger fra Macen? Dokumentene kommer bare ut i svart/hvitt, selvom det er farger igjen i skriveren. Prøvde å skrive ut samme dokument fra en annen PC, og det funka helt fint. Du må nok gå på utskriftsinnstillinger i det aktuelle programmet du skriver ut fra. Det er som regel et valg der man kan velge svarthvitt eller farger, og mange andre ting
Euphoria Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Kanskje du har aktivert sort/hvitt printing i print-menyen? Gå inn i print-menyen, velg "Quality and Media" i rullgardinmenyen. Fjern haken for "Grayscale Printing". Slik gjøres det hvertfall på min mac, med OSX 10.5.8-operativsystem. Hvis dette ikke hjelper, aner jeg ikke. Men ønsker deg lykke til med problemløsingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå