Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen smarte sjeler der ute som kan fortelle meg hva slags instillinger jeg må gjøre for å kunne skrive ut dokumenter i farger fra Macen? Dokumentene kommer bare ut i svart/hvitt, selvom det er farger igjen i skriveren. Prøvde å skrive ut samme dokument fra en annen PC, og det funka helt fint.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen smarte sjeler der ute som kan fortelle meg hva slags instillinger jeg må gjøre for å kunne skrive ut dokumenter i farger fra Macen? Dokumentene kommer bare ut i svart/hvitt, selvom det er farger igjen i skriveren. Prøvde å skrive ut samme dokument fra en annen PC, og det funka helt fint.

Du må nok gå på utskriftsinnstillinger i det aktuelle programmet du skriver ut fra. Det er som regel et valg der man kan velge svarthvitt eller farger, og mange andre ting :)

Skrevet

Kanskje du har aktivert sort/hvitt printing i print-menyen? Gå inn i print-menyen, velg "Quality and Media" i rullgardinmenyen. Fjern haken for "Grayscale Printing".

Slik gjøres det hvertfall på min mac, med OSX 10.5.8-operativsystem.

Hvis dette ikke hjelper, aner jeg ikke. Men ønsker deg lykke til med problemløsingen! :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...