decorum Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Dere som er i et avstandsforhold, hvor ofte ringer dere partneren deres?
Gjest wild bird Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Nå er ikke jeg i avstandsforhold lenger, men da vi bodde på hver vår kant, snakket vi i telefonen flere ganger pr dag. I tillegg så ble det en del timer på msn...
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Noen ganger i måneden. Vi snakker gudane vet hvor mange timer daglig over nett istedet.
Supramundane Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Da vi fortsatt var i et avstandsforhold snakket vi sammen i telefonen to ganger daglig (morgen og kveld), og mange timer på msn + masse e-post.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 To ganger avstandsforhold: husker hvor mye kontakt vi hadde i det første forholdet, husker bare at vi snakket på skype om kveldene og at det var tilstrekkelig. I nåværende har det variert: alt fra kl tre ganger om dagen til to uker med kun litt smskontakt (vanskelig periode, han trengte avstand). Nå er det litt telefon og jevnt med sms gjennom hele dagen.
tineline Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Jeg er ikke i et avstandsforhold per def, men både jeg og kjæresten jobber vekk fra hjemmet mesteparten av sommersesongen, og nå har jeg en 6 mnd kontrakt som innebærer at jeg bare er hjemme i helgene. Det er i praksis som et avstandsforhold, med andre ord. Vi ringes hver kveld, og gjerne i løpet av dagen også, pluss noen meldinger. Takk Netcom for muligheten til å ringe gratis!
Gjest Anjelika Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 Jeg hadde et avstandsforhold hvor vi ringte hver dag (dvs han ringte hver dag og ble furt om jeg ikke ringte), det var ikke noe kult. Livet mitt virket så uendelig kjedelig når jeg måtte gi et referat av dagen min til noen hver kveld. Han var en deprimerende type og, det hjalp jo ikke. Det ble slutt etter en stund, faktisk har de hyppige telefonene litt av skylda. Ellers har jeg pleid å prate en del på nett, sende en del sms og snakke i tlf max 1 gang i uka, gjerne sjeldnere. Passer meg bra. Må legge til at jeg ikke er spesielt glad i telefonpjatt sånn generelt.
tineline Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 Ja, det er sannelig ikke allti man har så mye å fortelle. Heldigvis har vi mye annet tull og tøv å prate om! Det går mye i fiktive personligheter og generelt tøys, av og til synger jeg en sang og av og til synger han en sang. Og så er han veldig glad i å spille sanger han finner på youtube til meg, av typen "ta en potet" og "her kommer bjørnen collargol". Ellers hender det vi diskuterer fag, trafikksikkerhet, brannsikkerhet (ja, vi er to veldig sikkerhetsorienterte personer), dyr vi har sett og ikke minst mat vi har spist og har lyst til å spise. I dag var referatet mitt at det ikke hadde skjedd noe spennende, jeg har funnet tre kullgroper, og hans referat var at han hadde vært på verkstedet istedetfor ute. Vi får ikke noe ut av SMS egentlig, annet enn "natta". Men andre syns sikkert sms og msn er toppers. Hver sin smak. Forøvrig er jeg ikke noe glad i å skravle på telefonen, det må være med min kjære tøysekopp, ellers ikke.
Gjest bazibaz Skrevet 5. august 2010 #10 Skrevet 5. august 2010 Til vanlig har vi noen timers avstand og ses omtrent hver helg, og da har vi ikke prata i telefonen i det hele tatt. Kun praktiske telefonsamtaler. Også har vi prata over nett, samt meldinger. Nå prater vi over telefon i gjennomsnitt en gang i uka eller noe sånt, da han har begrensa netttilgang og vi ikke ses på litt over tre måneder. Regner vel egentlig med at det går tilbake til normalen når han kommer hjem til Norge igjen.
MissStiles Skrevet 5. august 2010 #11 Skrevet 5. august 2010 Jeg har vært i et avstandsforhold og da pratet vi mer eller mindre hver dag. Både tlf og msn. Av og til bare en gang om dagen og andre ganger oftere.
Gjest caramiacaramella Skrevet 6. august 2010 #12 Skrevet 6. august 2010 Jeg og kjæresten har avstandsforhold nå, vi sender meldinger flere ganger i løpet av dagen, og snakker på skype så lenge vi begge har tid til når vi kommer hjem fra jobb/skole og før vi går ut på kvelden(vi har et veldig aktivt sosialt liv begge to). I tillegg ringer vi hverandre alltid når vi skal legge oss for å snakke litt og si godnatt. Jeg klarer ikke sove hvis jeg ikke har snakket litt med ham først :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå