AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Hei, jeg er en mann på 25 som skal gifte seg om 6 mnd. I denne anledning ønsket jeg å forbedre huden vesentlig. Mitt utgangspunkt er at jeg aldri har brukt hudkremer før og er mer eller mindre nybegynner på det feltet. Har dog gjort endel research og kommet frem til produkter jeg tror vil være bra for huden. 1. Jeg har mørke ringer under øynene, dette har jeg slitt med siden jeg var 13 år. Trolig skyldes det lite søvn og vann. Produktet jeg har gjort undersøkelser om er: Md formulations Moisture Defence antiaxidant Eye creamer. Er den god nok? Er det bare å klappe kremen inn forsiktig under øynene morgen og kveld? og er det nødvendig å skylle det av det igjen etter bruk? 2. Jeg er også ganske rød/brent over øynene, altså under øyebrynene, vet ikke grunnen for det, kanskje mye pc-titting? hva er det beste jeg kan bruke mot det? Ikke funnet noen produkter mot det ennå 3. Har også fått noen små arr, grunnet vannkopper i 17 års-alderen, hva er det beste for menn som jeg kan bruke mot det? 4. Tillegg har jeg inngrodde hår etter barbering som jeg gjerne vil bli kvitt. fant produktet ZIRH ERASE. Er den å anbefale? Evt noen bedre produkt mot inngrodde hår/barberkviser? Har også nuppete og litt urent hud enkelte steder, mot det kom jeg frem til ZIRH SCRUB – Ansiktsskrubb med aloe. Holder det? Trenger jeg noe mer? fant også produkten MD Formulations Face & Body Scrub, usikker hvorvidt den er bedre enn Zirh Scrub. fant også produktet Zirh Clean, for å bruke før barbering. Vet ikke om det er noe forskjell mellom den og Zirk Scrub Takknemmelig for tips/tilbakemelding for nybegynnere når det gjelder hudpleie, for å få huden betydelig bedre. Aldri brukt noen form for kremer før. Trenger jeg noe mer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå