Rød Heltinne Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Hei folkens! Hvor mye pleier dere å røyte? Jeg begynner å bli litt lei av å ha hår hengende fast hver gang jeg grer fingrene gjennom det. Har kjøpt et par kurer på Vita, men jeg vet da søren. Har dere erfart det samme? Hva brukte dere? Virket det?
Blueness Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Hei folkens! Hvor mye pleier dere å røyte? Jeg begynner å bli litt lei av å ha hår hengende fast hver gang jeg grer fingrene gjennom det. Har kjøpt et par kurer på Vita, men jeg vet da søren. Har dere erfart det samme? Hva brukte dere? Virket det? Hei Du burde prøve galvanic spa for hår, det aktiverer cellene. Samtidig burde du sjekke B vitaminer. Ta gjerne kontakt så kan du få mer info. Blueness
Gjest lolita___ Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Ta b vitamin eller ølgjær hajlp meg veldig.Jeg røytet som en hund mest irriterende var å rense dusjlokket så mye av mitt hår samlet seg der.Røyeter forsatt men ikke i nærheten av det jeg gjorde før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå