Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på leit etter ny consealer til å ha under øynene og trenger tips. Den må dekke godt siden jeg har søvnproblemer som gir tidvis veldig mørke ringer, være lett å legge og ikke tørke ut huden.

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte ikke Amazing Concealer, men litt fordi fargen ikke var helt OK for meg. Gloconcealer funker heller ikke særlig godt, men jeg har hud som er litt sensitiv overfor den formen for concealere; silikonbasert i kremform.

Min favoritt til bruk under øynene er Guerlain Issima Precious Light, i penneform. For mer dekkevne er Helena Rubinstein Magic Concealer suveren. :)

Skrevet

Jeg kjøpte den lysreflekterende i tube fra Make Up Store for et par dager siden, og er forelsket. Den dekker akkurat passe, og resultatet blir veldig bra.

Skrevet

Skinflash fra Dior synes jeg er veldig fin. Lyser opp utrolig godt rundt øynene og er lett i konsistensen. Er ikke så veldig drøy, dessverre.

Skrevet

Jeg har to favoritter:

* Glo Mineals - Undereye Concealer

* Lancôme - Effacernes

Skrevet

Favoritten til under øynene er La Prairie light fantastic cellular concealer. Den er lett å jobbe med og dekker mørke ringer bra. Ben Nye total cover dekker hakket bedre, men er ikke like lett å jobbe med.

Skrevet

Hei! :)

Jeg syns Helena Rubinstein's Magic Concealer er veldig bra, og Yves Saint Laurent's "tryllepenn" som noen kaller det. Husker nå ikke hva den heter, men den er hvertfall veldig god :)

Skrevet

Jeg har to favoritter:

* Glo Mineals - Undereye Concealer

* Lancôme - Effacernes

Jeg også liker den til lancome, men skulle ønske den var et hakk mer dekkende. Er veldig blålilla under øynene. Tenkte å prøve dior nude sin når jeg er tom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...