Buskerudjente Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Får ikke lastet inn innstillinger for mms og internet, aktiverer roaming, det hvite krysset er markert, men ingenting skjer. Kommer hverken inn på nettleser, marked eller får konfigurert eposten. Får heller ingen feilmelding, og når jeg skal velge operatør, som er Tele2/Netcom, så er valget Tele2 se, når jeg velger det, skjer det nada. Noen som har opplevd det samme ?
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 vært på nettsiden til operatøren din? mange nå hvor du bare kan gå på nettsiden,skrive inn tlf nummeret ditt og oppsettet til mms og slikt blir sendt til mobilen, voila...klar til nett.
Dularfullar Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 jeg har den mobilen og det har hendt meg flere ganger... det jeg har gjort er å slå av og på mobilen.. pluss at jeg selvfølgelig har haket av for "tillat datatrafikk" .... men er tlf din ny og du ikke har brukt den på nettet før så er det som den andre sier,, gå til nettsiden til din operatør og last ned derfra..
(-: Aurora :-) Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 (endret) Har hørt om flere med det problemet. Har dessverre ingen løsning, men du kan enten fylle ut selv eller be om å få oppsettet tilsendt. Endret 5. august 2010 av (-: Aurora :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå