AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 som tittelen sier, det klør nedenfor bikinikanten, og det er røde nupper. Jeg bruker Venus barberhøvel, asan bikini - mild intimbarbering, og ja jeg barberer ovenfra og ned. Noen som har tips (f.eks. til andre produkter)? hva kan jeg gjøre? kan det hende jeg gjør noe feil?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 er det slik at alle høvler alt nedetil i 2010? må en det for bli sett som ren å velstelt? el kan en la d være å slipp å klø?????????
Lykkelitenen Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Jeg bruker skin doctor sine ingrow wipes, de hindrer at hårene gror inn i huden og motvirker røde nupper. Jeg klør ikke da. Jeg har også opplevd mye mindre problemer etter at jeg gikk over til EOS sin barberkrem. Så klart, det betyr ikke at det vil hjelpe for deg, men det kan være verdt å prøve? Men noen har sartere hud enn andre og vil oppleve ubehag av barering, mer eller mindre uansett hva de gjør. Kanskje voks kan være et alternativ? Får du gjort det i salong er det vondt første gangen, men ikke uutholdbart. Resultatet varer også lenge og er mindre irriterende for huden enn høvel.
estrella Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Jeg bruker skin doctor sine ingrow wipes, de hindrer at hårene gror inn i huden og motvirker røde nupper. Jeg klør ikke da. Jeg har også opplevd mye mindre problemer etter at jeg gikk over til EOS sin barberkrem. Så klart, det betyr ikke at det vil hjelpe for deg, men det kan være verdt å prøve? Men noen har sartere hud enn andre og vil oppleve ubehag av barering, mer eller mindre uansett hva de gjør. Kanskje voks kan være et alternativ? Får du gjort det i salong er det vondt første gangen, men ikke uutholdbart. Resultatet varer også lenge og er mindre irriterende for huden enn høvel. Minuset med voksing er at en må la håret vokse så og så langt ut før en kan fjerne igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå