PinkJeans Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Hei Jeg har veldig lyst blondt hår, helt naturlig. Noe som også betyr at jeg har nesten helt hvite øyevipper og øyenbryn. Vippene er jeg helt sikker på at jeg skal farge, jeg bruker jo mascara uansett, og det ser ikke noe rart ut. Men når det gjelder øyenbrynene er jeg litt mer i tvil. Har sminket dem litt, og noen av vennene mine synes det er finere og noen ikke, mest fordi det er uvant tror jeg. Kan være enig i at mørke bryn og lyst hår ikke passer sammen, men samtidig har jeg jo veldig lyst til å ha synlige bryn. Hva anbefaler du? Farge hos frisør, farge hjemme, fortsette å sminke eller ikke gjøre noen ting? I så fall, hva slags sminke, hvilket merke osv, og hvilken farge?
Yme Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Jeg er ikke noe flink med sminke og sånt, men jeg kan jo si at jeg syns det er pent når blonde jenter har litt mørkere øyenbryn enn hårfarge. Finnes det ikke blyant eller noe som du kan bruke på dem feks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå