Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har veldig lyst blondt hår, helt naturlig. Noe som også betyr at jeg har nesten helt hvite øyevipper og øyenbryn. Vippene er jeg helt sikker på at jeg skal farge, jeg bruker jo mascara uansett, og det ser ikke noe rart ut. Men når det gjelder øyenbrynene er jeg litt mer i tvil. Har sminket dem litt, og noen av vennene mine synes det er finere og noen ikke, mest fordi det er uvant tror jeg. Kan være enig i at mørke bryn og lyst hår ikke passer sammen, men samtidig har jeg jo veldig lyst til å ha synlige bryn.

Hva anbefaler du? Farge hos frisør, farge hjemme, fortsette å sminke eller ikke gjøre noen ting? I så fall, hva slags sminke, hvilket merke osv, og hvilken farge?

Videoannonse
Annonse
Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Dra til frisør og få en bittelitt mørkere farge som passer til håret ditt?

Nesten svarte bryn med lyst blondt hår ser helt tullete ut.

Men en mer naturlig mørkere farge kan jo bli fint =)

Skrevet

Det er ikke noe galt eller unaturlig med blondt hår og mørke vipper og bryn, flere av oss har det helt naturlig. Men jeg ville ikke farget brynene svarte, nei. ;)

Jeg er på vinteren mørk blond, og har bryn og vipper som er relativt mørke, naturlig. På sommeren blekes håret mitt ganske mye av sola, og jeg har da lys blondt hår og mørke vipper. Aldri fått noen reaksjon på at det ikke ser naturlig ut.

Men jeg ville gjort det hos frisør, vil tro de har mulighet til litt mer farge-tilpassing en hva du kan gjøre hjemme selv. Og det å få det til uten at det blir for mørkt for deg er nok avgjørende.

Skrevet

farg det i salong, en nyanse brun, vipper kan godt farges sorte. Har sånnt selv, narturlig, fyller inn med bryns-penn for bedre kontur på brynene

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ganske lik i fargene som deg.

Jeg farger øyenbrynene mine hjemme, men problemet mitt er at jeg ikke har nok hår innerst mot nesa, så der farger det naturligvis ikke. Der bruker jeg penn, men det ser veldig naturlig ut når de andre hårene er farget. Det er viktig å finne en farge som kler deg og som ikke er for mørk. Du vil ikke se ut som Bart eller noe. Men det er ikke lett å finne riktig farge eller vite hva som kler deg, så er kanskje lurt å gjøre det hos en profesjonell først, så hun kan si deg hvilken farge du bør bruke.

Selv gjør jeg det hjemme og aldri noe annet, funker for meg. var bare litt skummelt i starten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...