Vilma Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Jeg elsker å legge meg i nyvasket dynetrekk og laken, nydusjet Hva med dere?
Mr Yahmaan Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Å spille musikk, særlig live med stort publikum. Ikke noe er bedre enn det. Også selfølgelig
Most Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Jeg elsker å legge meg i nyvasket dynetrekk og laken, nydusjet Ja det er faktisk helt fantastisk herlig! Sleng på en god bok, en nyvasket hund og en ikke-snorkende kjæreste så er lykken komplett.
Vilma Skrevet 5. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2010 Å spille musikk, særlig live med stort publikum. Ikke noe er bedre enn det. Også selfølgelig Hehe, ikke glem
frklykke Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Å ligge på en svømmemadrass eller stor badering ute på vannet midt på sommeren med sola steikende på kroppen. Lykke på jord,
smalls Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Å ligge på en svømmemadrass eller stor badering ute på vannet midt på sommeren med sola steikende på kroppen. Lykke på jord, Enig! Jeg elsker sol og varme
Meaty Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 Når du er på konsert med favorittbandet, og de plutselig bestemmer seg for å spille en obskur b-side fra 1982. De fleste skjønner ikke bæret, men du og noen få andre er helt i ekstase.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 Ååå det er så mye jeg elsker så jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte. Det jeg elsker mest tror jeg, er bilturene jeg og min samboer har sammen. Det er da vi prater mest om viktige ting av en eller annen grunn. Jeg elsker de få dagene i året jeg faktisk klarer å gjøre skikkelig rent hjemme. Det er så deilig å sette seg ned etter en hel dag med rengjøring, kjenne den friske lukten og føle at man har gjort noe. Jeg elsker å være på hytta om sommeren. Ingenting som forstyrrer, man bare lever. Hvor man ligger på brygga om dagen, griller om ettermiddagen, ute i båten og fisker om kvelden.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. august 2010 #10 Skrevet 5. august 2010 Å ligge i skje på sofaen og høre på en skikkelig bra, avslappa skive og dagdrømme seg bort samtidig som man koser. Å møte noen man ikke har sett på lenge.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. august 2010 #11 Skrevet 5. august 2010 En skikkelig latterkrampe sammen med bestevenner.
Gjest brutal_mann Skrevet 5. august 2010 #12 Skrevet 5. august 2010 Sex kombinert med følelser. Er rett og slett orgasmisk
Djungelvrål Skrevet 5. august 2010 #13 Skrevet 5. august 2010 Ligge på stranda med en god bok, kald drikke og vite at det er første dagen og det er leeenge igjen av ferien.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #14 Skrevet 5. august 2010 Jeg elsker gode bøker, regnvær når det er pen himmel, frisk luft og mangel på tordenskyer, frisk luft i det hele tatt, å svømme i ferskvann, fin natur hele året, å sitte ute på natta uavhengig av årstid, estetikk, gode lukter, å lage ny, spennende og god mat... (Ble litt mye det her, men trenger å tenke positivt. )
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #15 Skrevet 5. august 2010 Elsker å fotografere. Kunne skape et bilde som kanskje ikke alle andre rundt meg ser, vise dem hva jeg ser.
Classical Gas Skrevet 5. august 2010 #16 Skrevet 5. august 2010 Det beste jeg vet er høsten, en full pakke Blue Master, varm kakao, en good-hair-day, ingen planer og fyren jeg er forelsket i. Helst alt på en gang. Da er jeg glad.
Anglofil Skrevet 6. august 2010 #17 Skrevet 6. august 2010 Jeg elsker å reise, spesielt til Storbritannia. Elsker å gå rundt i gatene i London eller York og høre mennesker snakke. Noe av det beste jeg vet er å drikke iskald Pepsi Max mens jeg ser på favorittserien min eller favorittfilmen og nyter Snack chips til. Og ingenting er bedre å komme tilbake på hotellrommet med air condition etter å ha ligget en hel dag på stranda. Jeg synes også det er fantastisk herlig å ta en varm dusj etter å ha trent. Mvh Yvonne
Larsern Skrevet 6. august 2010 #20 Skrevet 6. august 2010 Å spille musikk, særlig live med stort publikum. Ikke noe er bedre enn det. Også selfølgelig Hehe, ikke glem Er dere helt opphengt i ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå