minniepus Skrevet 30. september 2003 #2 Skrevet 30. september 2003 Ha på klær som er lette å ta av/ på. Har aldri prøvd brudekjoler, men når jeg er på shopping er det alltid kjipt med mye klær.
Snurre Skrevet 30. september 2003 #3 Skrevet 30. september 2003 Diskre truse slik at blondene ikke syns igjennom. Sett gjerne opp håret eller ordne det slik du tror du vil ha det på bryllupsdagen. Smink deg pent. Bruk nylon strømper, og for guds skyld ikke glem deo, da det å prøve brudekjoler er en skikkelig jobb. Hadde litt av en mareritt prøving, sto i en litt vid boxershorts som syntes igjennom kjolen, hadde Ole Brum sokker og ble svett etter en liten stund da jeg hadde glemt å ta på meg deo etter at jeg hadde dusjet om morgenen.
Arwen Skrevet 30. september 2003 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2003 Hehe.. bruker yerka, så det skal ikke bli noe problem, men får vel ta på nylonstrømper..
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #5 Skrevet 30. september 2003 Strapless-BH kan være OK, så slipper du å styre med stroppene. Kanskje har du et pent halssmykke med perler eller strass som ser litt "brudete" ut kan det også være fint. Og for all del: Beregn GOOOD tid. Det tar ofte lengre tid enn man tror å prøve brudekjoler. Ofte prøver man med flere typer underskjørt, tester ut ulike slør og tiaraer. Man skal av og på med sko, se seg fra alle vinkler og memorere det man ser. I tillegg kan det hende at den som hjelper deg i butikken setter på et par knappenåler her og der. Alt dette tar tid!! Det å ta med en venninne, forlover, søster, mamma e.l. er også en fordel. Viktig at de sier hva de mener, og kan komme på ulike problemstillinger ved kjolen, som f.eks. at den kan gli opp/ned her og der hvis man sitter osv. Lykke til! Det er veldig gøy å prøve kjoler! Jeg er midt i fasen selv. Vet ikke hvor du bor, men jeg vil anbefale sterkt Brud og Selskap på Hønefoss. Der er servicen veldig bra, og prisene ligger laaangt under Oslo-priser. Masse fine kjoler og tilbehør! K.
Snurre Skrevet 30. september 2003 #6 Skrevet 30. september 2003 Hehe.. bruker yerka' date=' så det skal ikke bli noe problem, men får vel ta på nylonstrømper..[/quote'] Hva er yerka?
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #7 Skrevet 30. september 2003 En slags anti svette deodorant. Kjøpes visstnok på apotektet. Til tider diskutert på Velvære, klær og sminke. Hilsen Lille meg
Arwen Skrevet 30. september 2003 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2003 Yerka er en slags vann som man smører seg med under armene en gang i uka og slipper derfor all svette. Den kjøpes ikke på apotek, men på Cubus eller Vita
Snurre Skrevet 30. september 2003 #9 Skrevet 30. september 2003 Yerka er en slags vann som man smører seg med under armene en gang i uka og slipper derfor all svette. Den kjøpes ikke på apotek' date=' men på Cubus eller Vita[/quote'] Næ.... funker det ? Har jeg aldri hørt om før :o
Arwen Skrevet 30. september 2003 Forfatter #10 Skrevet 30. september 2003 Det funker hvis du følger bruksanvisningen til punkt og prikke
Snurre Skrevet 30. september 2003 #11 Skrevet 30. september 2003 Det funker hvis du følger bruksanvisningen til punkt og prikke Er det omfattende?
Arwen Skrevet 30. september 2003 Forfatter #12 Skrevet 30. september 2003 Nei, du må bare passe på å ta på om kvelden rett før du legger deg. Funker ikke hvis du tar på om morgenen + at du ikke må bruke vanlig deo..
Pusekatt Skrevet 30. september 2003 #13 Skrevet 30. september 2003 Ta med en venninne og digitalkamera, så du kan få studere bildene av deg med kjolen på hjemme i ro og mak!
Arwen Skrevet 30. september 2003 Forfatter #14 Skrevet 30. september 2003 Vi glemte digitalkamera, men er nå sikker på at jeg har funnet kjolen min uansett jeg.. :D
Snorkie Skrevet 30. september 2003 #15 Skrevet 30. september 2003 Ta med en venninne og digitalkamera' date=' så du kan få studere bildene av deg med kjolen på hjemme i ro og mak![/quote'] En venninne av meg hadde med seg digital kamera da jeg var å prøvde. Veldig god ide, bortsett fra at hun ikke tok et eneste bilde av hele kjolen
jea Skrevet 30. september 2003 #16 Skrevet 30. september 2003 ER ikke lov alle steder å ta bilde av kjolen pga de er redde for kopieringer av kjoler..På kristins brudesalong er dte ikke lov .. Ikke christiana i oslo og ikke den i karljohan..
verene Skrevet 30. september 2003 #17 Skrevet 30. september 2003 Fikk ikke lov å fotografere vi heller, da jeg prøvde kjoler. Av samme grunn som det jea sier.
Pusekatt Skrevet 30. september 2003 #18 Skrevet 30. september 2003 Men brudepikekjoler er lov å fotografere hos Kristins.....
Gjest Tex Skrevet 1. oktober 2003 #19 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg har blitt fotografert i mange forskjellige brudekjoler hver gang jeg har vært på Kristins og prøvd.....
nessi Skrevet 1. oktober 2003 #20 Skrevet 1. oktober 2003 ER ikke lov alle steder å ta bilde av kjolen pga de er redde for kopieringer av kjoler..På kristins brudesalong er dte ikke lov .. Ikke christiana i oslo og ikke den i karljohan.. Hmmm...da jeg var på Kristins på lørdag var det da flere som tok bilder av brudekjolen de prøvde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå