frk.Tin Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Jeg får aldri orgasme, men kan ofte våkne midt på natta og være kjempekåt, og når jeg bare fortsetter med litt stimulering av klitoris da så er det som om bølger av varme og nytelse slår over meg. Et par sekunder av gangen, og så en liten pause, og så kan jeg fortsette fram til en ny bølge. Sånn kan jeg holde på så lenge jeg orker når jeg først har kommet dithen, men kommer meg aldri "videre", og vil alltid ha flere. Men, i natt våknet jeg midt i en "våt drøm" der jeg skulle til å ha sex, og var skikkelig kåt. Jeg fortsatte med klitorisstimuli, fikk bølger hardere og heftigere enn noengang før og det var utrolig godt. Etter en seks-sju bølger kom jeg til å tenke på at jeg var utrolig våt, og når jeg kjente litt mer etter så merket jeg at det var ikke den vanlige våtheten, det føltes mer som vann. Oppdaget så videre at lakenet hadde en diger våt flekk, og jeg spratt opp av senga i frykt for at jeg hadde tissa på meg selv - heldigvis var samboeren borte i natt.. Når jeg lukta på flekken så var det en sterk lukt, men ikke så sterk som om det skulle vært urin, og den var helt fargeløs. Slik jeg har forstått det så kan en ikke få ejakulasjon uten g-punkt-stimuli, så da må jeg ha tissa på meg? Men det virket ikke sånn? Jeg drømte ikke at jeg måtte på do eller at jeg var tissetrengt, og når jeg prøvde å gå på do måtte jeg skikkelig jobbe for å klare det, det virket som om alt var "sperret av" nedi der.. Noen som har noen erfaringer med dette? Jeg er forvirra, og litt redd for at det kan skje igjen, med sambo tilstede
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Trenger ikke g stimuli for og sprute,holder fint med klitt :o) Jeg får aldri orgasme, men kan ofte våkne midt på natta og være kjempekåt, og når jeg bare fortsetter med litt stimulering av klitoris da så er det som om bølger av varme og nytelse slår over meg. Et par sekunder av gangen, og så en liten pause, og så kan jeg fortsette fram til en ny bølge. Sånn kan jeg holde på så lenge jeg orker når jeg først har kommet dithen, men kommer meg aldri "videre", og vil alltid ha flere. Men, i natt våknet jeg midt i en "våt drøm" der jeg skulle til å ha sex, og var skikkelig kåt. Jeg fortsatte med klitorisstimuli, fikk bølger hardere og heftigere enn noengang før og det var utrolig godt. Etter en seks-sju bølger kom jeg til å tenke på at jeg var utrolig våt, og når jeg kjente litt mer etter så merket jeg at det var ikke den vanlige våtheten, det føltes mer som vann. Oppdaget så videre at lakenet hadde en diger våt flekk, og jeg spratt opp av senga i frykt for at jeg hadde tissa på meg selv - heldigvis var samboeren borte i natt.. Når jeg lukta på flekken så var det en sterk lukt, men ikke så sterk som om det skulle vært urin, og den var helt fargeløs. Slik jeg har forstått det så kan en ikke få ejakulasjon uten g-punkt-stimuli, så da må jeg ha tissa på meg? Men det virket ikke sånn? Jeg drømte ikke at jeg måtte på do eller at jeg var tissetrengt, og når jeg prøvde å gå på do måtte jeg skikkelig jobbe for å klare det, det virket som om alt var "sperret av" nedi der.. Noen som har noen erfaringer med dette? Jeg er forvirra, og litt redd for at det kan skje igjen, med sambo tilstede
Gjest birry93 Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Noen som har noen erfaringer med dette? Jeg er forvirra, og litt redd for at det kan skje igjen, med sambo tilstede Hvorfor skulle det være så ille? xD Selv har jeg vel hatt ca en håndfull våte drømmer med orgasme i løpet av de siste 5 årene, ellers så våkner jeg stadig opp midt på natta eller før klokka ringer av at jeg er sprengkåt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå