AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #1 Del Skrevet 5. august 2010 Tittelen sier sitt men jeg lurer på hvordan dere gjør det når dere dater? I forhold til når dere har barn. Forteller dere om at dere har barn tidlig? Forteller historier? Hvor lenge tar det før dere presenterer daten og barna for hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 5. august 2010 #2 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg har ikke barn selv, men jeg tror det er lurt å si ifra om det ganske tidlig. Om personen du dater ikke er intresert i folk med barn så vil du jo kaste bort mye av tiden din om du dejter han/hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 5. august 2010 #3 Del Skrevet 5. august 2010 Tittelen sier sitt men jeg lurer på hvordan dere gjør det når dere dater? I forhold til når dere har barn. Forteller dere om at dere har barn tidlig? Forteller historier? Hvor lenge tar det før dere presenterer daten og barna for hverandre? Blitt såpass gammel at det nok ikke er noen overraskelse for noen at jeg har barn. Men jeg forteller det før en date. Vil rett og slett ikke sløse bort tiden på menn som ikke takler kvinner som har barn fra før. Fortelle histoier om hva da? Barna eller eksen eller brudd? Forteller om barna, men ekser og brudd holder jeg unna i lang tid Men forteller ikke så mye om ungene heller, de er ikke fokuset på en date. Jeg presenterer aldri barna for dater. De vil eventuelt bli presentert for en kjæreste den dagen jeg er veldig sikker på at det vil var lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. august 2010 #4 Del Skrevet 5. august 2010 Blitt såpass gammel at det nok ikke er noen overraskelse for noen at jeg har barn. Men jeg forteller det før en date. Vil rett og slett ikke sløse bort tiden på menn som ikke takler kvinner som har barn fra før. Fortelle histoier om hva da? Barna eller eksen eller brudd? Forteller om barna, men ekser og brudd holder jeg unna i lang tid Men forteller ikke så mye om ungene heller, de er ikke fokuset på en date. Jeg presenterer aldri barna for dater. De vil eventuelt bli presentert for en kjæreste den dagen jeg er veldig sikker på at det vil var lenge. Din er den helt rette fremgangsmåten, etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piper Skrevet 5. august 2010 #5 Del Skrevet 5. august 2010 Blitt såpass gammel at det nok ikke er noen overraskelse for noen at jeg har barn. Men jeg forteller det før en date. Vil rett og slett ikke sløse bort tiden på menn som ikke takler kvinner som har barn fra før. Fortelle histoier om hva da? Barna eller eksen eller brudd? Forteller om barna, men ekser og brudd holder jeg unna i lang tid Men forteller ikke så mye om ungene heller, de er ikke fokuset på en date. Jeg presenterer aldri barna for dater. De vil eventuelt bli presentert for en kjæreste den dagen jeg er veldig sikker på at det vil var lenge. Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 5. august 2010 #6 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg er glad mannen min fortalte at han hadde de barna han hadde med en gang, så jeg kunne ta valget om jeg ville ha en mann med flere barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
(-: Aurora :-) Skrevet 5. august 2010 #7 Del Skrevet 5. august 2010 Man bør opplyse om at man har barn med èn gang, så man slipper å kaste bort tiden til/tid på de som ikke ønsker å treffe noen med barn. Å ikke si det med en gang ville være å holde den du dater for narr, det er jo en vesentlig opplysning. Barn har også best av å slippe å treffe nye dater, de blir bare forvirret av det, først presentere en ny venn, så går det en stund og det blir ikke noe av, så presenterer du en til, og så videre, og så videre. Det holder å forholde seg til de som tituleres kjæreste, og da trenger du heller ikke fortelle en date spesielle historier som angår barna dine, det holder å fortelle generell informasjon om dem, spar detaljene rundt livene deres heller til den som blir en del av familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 5. august 2010 #8 Del Skrevet 5. august 2010 Blitt såpass gammel at det nok ikke er noen overraskelse for noen at jeg har barn. Men jeg forteller det før en date. Vil rett og slett ikke sløse bort tiden på menn som ikke takler kvinner som har barn fra før. Fortelle histoier om hva da? Barna eller eksen eller brudd? Forteller om barna, men ekser og brudd holder jeg unna i lang tid Men forteller ikke så mye om ungene heller, de er ikke fokuset på en date. Jeg presenterer aldri barna for dater. De vil eventuelt bli presentert for en kjæreste den dagen jeg er veldig sikker på at det vil var lenge. Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2010 #9 Del Skrevet 7. august 2010 Takk for svar! Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg har møtt en mann som har et barn fra før. Han sa det fort når vi ble kjent, fortalte navn + alder og viste bilder. Jeg ble ikke skremt av det men jeg ble litt overrasket når vi avtalte og møtes, og han sa at han kom til å ta med seg ungen. Jeg har ikke noe imot og hilse på både han og ungen men ble litt overrasket. Er det normalt? Hva sier det om han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. august 2010 #10 Del Skrevet 7. august 2010 Takk for svar! Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg har møtt en mann som har et barn fra før. Han sa det fort når vi ble kjent, fortalte navn + alder og viste bilder. Jeg ble ikke skremt av det men jeg ble litt overrasket når vi avtalte og møtes, og han sa at han kom til å ta med seg ungen. Jeg har ikke noe imot og hilse på både han og ungen men ble litt overrasket. Er det normalt? Hva sier det om han? Det kommer an på alderen til ungen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2010 #11 Del Skrevet 7. august 2010 Det kommer an på alderen til ungen. Ungen er 2år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 7. august 2010 #12 Del Skrevet 7. august 2010 Takk for svar! Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg har møtt en mann som har et barn fra før. Han sa det fort når vi ble kjent, fortalte navn + alder og viste bilder. Jeg ble ikke skremt av det men jeg ble litt overrasket når vi avtalte og møtes, og han sa at han kom til å ta med seg ungen. Jeg har ikke noe imot og hilse på både han og ungen men ble litt overrasket. Er det normalt? Hva sier det om han? Hvor lenge har du kjent mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. august 2010 #13 Del Skrevet 7. august 2010 Ungen er 2år gammel. Ja, da var vel grunnen praktisk som at han ikke fikk noen til å passe, tenker jeg. Herlighet, bør helst ha unger på samme alder selv hvis man skal ta på seg ansvar for en 2 år gammel unge. Han og mora hadde altså ikke klart å være i sammen lenger enn at ungen var 2 år. Jaja, hva skal man si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 7. august 2010 #14 Del Skrevet 7. august 2010 Har nettopp gått gjennom dette selv. Jeg datet kun i de ukene jeg ikke hadde ungene. Ja, jeg forteller at jeg har unger, men begynner ikke å legge ut om historier med mindre de spør meg om ungene. Jeg hadde datet denne mannen ganske lenge (2-3 mnd) før vi valgte å presentere hverandres unger for hverandre. Han har en unge og jeg to. Jeg hadde også fortalt mine unger på forhånd at jeg hadde fått meg kjæreste, at han hadde ei datter, og at vi en dag nå snart skulle finne på noe sammen med dem. Jeg er veldig bevist på at ungene ikke skal "lide" av mine valg. Dermed drar jeg ikke ungene inn i noe som helst før jeg er skråsikker på at dette er noe jeg vil satse 100% på (og omvendt) Dette har gått kjempe bra både for oss voksne og for våre tre barn. Viser seg at de trives veldig godt sammen Uansett, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2010 #15 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg har ikke kjent han i mer enn 1 uke. Så det er ikke veldig lenge egentlig... Vi har ikke gjort noe direkte avtale om å møtes enda men.. Han er alenefar men vet at familien hans hjelper til med å passe ungen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå