Gå til innhold

Hvilke blader abonnerer du på?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja da, jeg innrømmer at jeg er litt barnslig på enkelige områder. Men Donald har vært min store lidenskap siden jeg var 4 år, DVS i hele 30 år. Og jeg abonnerer på det fra jeg var tenåring. Nå er det litt lettere for jeg har barn...:fnis:

Abonnerer å Donald Duck (som jeg bruker som sovemiddel), I form, national geo og Donald duck junior for min sønn.

Hva abonnerer dere på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Donald! Er ivrig doaldsamler, må kjøpe ny bokhylle for å få plass til samliningen.

Pondus (gave fra mamma)

Planen er å begynne å abonere på donald pocket også. Ivrig samler der, har nå 5 kaser full som venter på bokhylle :P

Skrevet (endret)

Donald! Er ivrig doaldsamler, må kjøpe ny bokhylle for å få plass til samliningen.

Pondus (gave fra mamma)

Planen er å begynne å abonere på donald pocket også. Ivrig samler der, har nå 5 kaser full som venter på bokhylle :P

Jeg har måtte gå igjennom hele samlingen for å få dem i esker, for det fløt nærmest etter en stund. Samtidig har jeg masse fra før. Men det ligger i esker allerede da. Jeg betaler årlig på abonnement.

Har faktisk sendt SMS for bestilling av pockets. :P

Får også Donald Duck Ekstra.

Endret av Beauté
Skrevet

Donald ekstra vurderes, men jeg har rett og slett ikke plass :P Studentleilghet på 12 kvadrat inviterer liksom ikke til store samlinger. Men jeg unskylder emg med at jeg gjør det for fremtidige barn :P

Skrevet (endret)

Pondus (gave fra mamma)

Har foressten Donald fra 1949 ca. Husker ikke eksakt for har både fra den tiden og 50 tallet, 60 tallet også videre.

Fant på Fretex.

Endret av Beauté
Skrevet

Må ikke si slikt :P Jeg som allerede har brukt en formue på det nye opplaget av donaldpocketer... Ja, nå er jo ikke donald dyrt på fretex, men blir fort litt peng når man vil samle. Og når skal jeg få tid til å lese pensum?

:sjenert:

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg abonnerer på Visjon, Ildsjelen og Medium.

Skrevet

Jeg abonnerer på Illustrert vitenskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...