Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om noen av dere har forsøkt cla og hvilke erfaringer dere har hatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstøkte det for maaaange år siden. Ikke noe skjedde. Men mener jeg leste eller så en film på nettet om hvor skadelig det er.

Skrevet

Lurer på om noen av dere har forsøkt cla og hvilke erfaringer dere har hatt.

Jeg har brukt CLA mellom 6-8 mnd, men jeg er usikker på om det fungerer..CLA skal jo helst brukes sammen med trening og jeg er vel kanskje den som sluntrer unna den biten i ny og ne:)Får i hvertfall fort muskler når jeg trener. Men jeg tør ihvertfall ikke slutte med det i tilfelle virker ;)

Skrevet

Jeg bruker CLA hver gang jeg skal ned i fettprosent.

Det er jo ikke lett å vite om det fungerer eller ikke, for jeg har ikke gjort noen forskning på det, men det er massevis av studier som sier at det skal passe på at kroppen heller brenner fett enn muskler.

Noen sier at CLA er skadelig, og at det feks gir høyere kolesterol, men jeg tar blodprøver og sjekker alle mulig nivåer av ting i kroppen min, å jeg ha godt over gjennomsnitlig gode resultater, så jeg kan ikke forstå at det skal være noe farlig å ta.

Skrevet

Jeg brukte det i ca 2 mnd. da jeg var aktiv langrennsløper. Fikk svært løs mage av det, utover det så jeg ingen umiddelbar effekt. Likevel vanskelig å si om CLAen hadde noen isolert effekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...