Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har noen forslag på skumle, da mener jeg SKUMLE spill på Wii?

Jeg har selv Ju-on (grudge) og Calling.

De to eldste mine driver på med Calling sammen med diverse venner. Sitter å hyler og ler.

:gjeiper:

Vi har en annen også, men den er 18 års. Den har ikke jeg engang spilt for jeg kjøpte feil

Noen forslag?

Endret av Beauté
Videoannonse
Annonse
Gjest Anjelika
Skrevet

Resident Evil 4!

Nå synes jeg sjeldent spill er skumle, men det er faktisk temmelig creepy. Og ikke minst vanvittig bra =)

Den er nok 18års den og da. Er det et problem?

Skrevet

Resident Evil 4!

Nå synes jeg sjeldent spill er skumle, men det er faktisk temmelig creepy. Og ikke minst vanvittig bra =)

Den er nok 18års den og da. Er det et problem?

Ja de to førstnevnte er creepy. Og det elsker jeg. Den siste er mere "pang og drep" spill. Det er ikke helt min greie.

Gjest Anjelika
Skrevet

Ja de to førstnevnte er creepy. Og det elsker jeg. Den siste er mere "pang og drep" spill. Det er ikke helt min greie.

Ah. Resident Evil har noen puzzles her og der, men er jo mest pang og drep. Eller third person shooter, for å være korrekt. Det er helt min greie! Anbefales virkelig altså, jeg kvapp skikkelig til i stolen ved flere anledninger når jeg spilte gjennom det. Kanskje fordi jeg blir sykt stressa når det kommer en haug med zombier som skal skytes, hehe.

Skrevet

Wii er ikke akkurat hjemmebane for gode grøsserspill, men du kan jo prøve Cursed Mountain og Dead Space Extraction (selv om "gamle" Dead Space til PC/360/PS3 nok er hakket skumlere). De skumleste spillene finnes kun til PC og heter Penumbra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...