Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skulle jeg og kjæresten min på matbutikken og handle litt for denne uken, men vi kom ikke så langt med det.

Jeg fikk funnet fram alle flaskene som skulle pantes, og når jeg fikk hodet ut av bilen kom kjæresten min bærende på en flaske som noen hadde satt igjen borte ved veikanten på parkeringa.

Syns det begynner og gå over stokk og stein når han putter opp flasker sånn.

Det er ikke akkurat likt han eller.

Jeg sa at han kunne legge den tilbake, men det ville han ikke.

Da jeg hadde funnet alle flaskene, skjønte jeg at han hadde lagt den i baggasje rommet.

Da ble jeg sint, og begeret rant vel over ganske bra, var hissig mot han og småslo han litt.

De på parkeringen måtte vel stusse fælt!

Det var den handlingen, jeg sa at han fikk gå inn med flaskene mens jeg passet hunden vi låner.

Sånt småtteri som det her, slike episoder hater jeg.

Håper vi ikke skal ha et sånn forhold at det skal være slik støtt og stadig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Awsome
Skrevet

Så... Du blir hissig og slår typen din fordi han tar med seg ei tomflaske som ikkje tilhørte dere?

Alvorlig talt.. Det er jo du som legger opp til bråk over småtteri (i dette tilfellet ihvertfall), så det er du som bør skjerpe deg, kraftig.

Skrevet

Så... Du blir hissig og slår typen din fordi han tar med seg ei tomflaske som ikkje tilhørte dere?

Alvorlig talt.. Det er jo du som legger opp til bråk over småtteri (i dette tilfellet ihvertfall), så det er du som bør skjerpe deg, kraftig.

Grunnen til at jeg blir irritert, er at han sliter noe med tvang, og det er ikke bare bare til tider!

Han som liksom er så redd for å ta ting og det som er, også tar han med seg ei flaske.

Vi hadde massevis av de.

Så ei krone fra eller til, pytt pytt sier nå jeg.

Det er vel kanskje greit og ikke legge opp til flere teite blikk fra folk som mener at typen min kan være litt spesiell pågrunn av den sjekkinga hans.

De syns vel det er rart at folk plukker opp flasker på bakken..

Skrevet

Tenk om det var en mann som hadde slått samboeren sin på åpen gate fordi hun hadde plukket opp en flaske som ellers bare ville stått som søppel på parkeringsplassen...

Skrevet (endret)

Nei vet du hva...jeg trodde jeg misforstod eller noe. Å bli SÅ sur pga en flaske som ikke tilhørte dere, er det verste jeg har lest.

Greit nok om han gjorde en U sving og masse styr for å få EN flaske, men at han plukket opp en er jo bare helt på tryne at du reagerer på. Om jeg ser en flaske tilfeldigvis i nærheten når jeg står med en svart sekk full i flasker, så syns jeg det er greit å plukke den opp. Med tanke på naturen og ikke bare den ene lille kronen.

Endret av Beauté
Gjest Awsome
Skrevet

Grunnen til at jeg blir irritert, er at han sliter noe med tvang, og det er ikke bare bare til tider!

Han som liksom er så redd for å ta ting og det som er, også tar han med seg ei flaske.

Vi hadde massevis av de.

Så ei krone fra eller til, pytt pytt sier nå jeg.

Det er vel kanskje greit og ikke legge opp til flere teite blikk fra folk som mener at typen min kan være litt spesiell pågrunn av den sjekkinga hans.

De syns vel det er rart at folk plukker opp flasker på bakken..

Om han sliter med slikt så bør du støtte og prøve å hjelpe, ikkje bli hissig og slå han. Det hjelper ihvertfall ikkje.. Om du ikkje takler det så går du, du utøver ikkje vold mot kjæresten din.

Hva er problemet med at han tok med seg flaska då? Han plukka med seg ei flaske som ingen andre hadde tatt med, for å pante den.

Folk syns nok det er "rarere" at ei kjerring står å kjefter og slår typen sin over ein liten filleting som det der. Og teite blikk, det var det nok du som fikk flest av vil eg tru.

Skrevet

Nei vet du hva...jeg trodde jeg misforstod eller noe. Å bli SÅ sur pga en flaske som ikke tilhørte dere, er det verste jeg har lest.

Greit nok om han gjorde en U sving og masse styr for å få EN flaske, men at han plukket opp en er jo bare helt på tryne. Om jeg ser en flaske tilfeldigvis i nærheten når jeg står med en svart sekk full i flasker, så syns jeg det er greit å plukke den opp. Med tanke på naturen og ikke bare den ene lille kronen.

Flaska var jo langt unna oss! Skal man begynne å ta opp annen søppel og da bare for å ha gjort det.

Typen min gjør vanligvis ikke sånn her, aldri sett han gjort det.

Trodde vel heller ikke han ville gjøre det for han er litt redd for å bli skitten på henda og sånn.

Skrevet

Nei ok, da forstår jeg bedre. Men om den liksom sto noen meter fra dere, så er det noe annet. Likevel så kan jeg ikke forstå at du klikker så mye på dette.

AnonymBruker
Skrevet

Flaska var jo langt unna oss! Skal man begynne å ta opp annen søppel og da bare for å ha gjort det.

Typen min gjør vanligvis ikke sånn her, aldri sett han gjort det.

Trodde vel heller ikke han ville gjøre det for han er litt redd for å bli skitten på henda og sånn.

Om alle lot søppel og tomflasker ligge istede for å plukke det opp for å kaste eller pante, så hadde vi blitt begravd i søppel. Kanskje du bør ta lærdom av hva typen din gjorde, spesielt siden det ikkje er noe han vanligvis ville gjort.

Hadde kjæresten min gjort noe sånt så hadde eg blitt glad. Dessverre er det slik at min har større sjangs for å kaste noe på bakken, enn å plukke noe opp og kaste i søpla.

Skrevet

Om han sliter med slikt så bør du støtte og prøve å hjelpe, ikkje bli hissig og slå han. Det hjelper ihvertfall ikkje.. Om du ikkje takler det så går du, du utøver ikkje vold mot kjæresten din.

Hva er problemet med at han tok med seg flaska då? Han plukka med seg ei flaske som ingen andre hadde tatt med, for å pante den.

Folk syns nok det er "rarere" at ei kjerring står å kjefter og slår typen sin over ein liten filleting som det der. Og teite blikk, det var det nok du som fikk flest av vil eg tru.

Jeg prøver faktisk på det, men det er ikke alltid like greit og holde humøret og psyken oppe bestandig.

Jeg har mine dager og han har sine dager, og når han har sine, da er jeg der!

Det skal nå sies at jeg ikke slå han skikkelig heller, men jeg blir provosert av den tvangs-tankegangen hans av og til.

Noen ganger er han vrang og snakke til bare.

Det var da ikke så mange folk der, men de har vel opplevd sikkert værre episoder før, med andre folk som ikke er enig.

Han har da latt flasker ligge før, hvorfor ikke gjøre det denne gangen også.

Ei krone er da vel ikke så mye når man har mange fra før.

Men skjønner at man tenker på miljøet, noe han ikke gjorde.

Skrevet

Nei ok, da forstår jeg bedre. Men om den liksom sto noen meter fra dere, så er det noe annet. Likevel så kan jeg ikke forstå at du klikker så mye på dette.

Det var et godt stykke unna, dessuten mener jeg at de som kaster søpla på bakken slik, de får da jammen meg plukke de opp igjen å.

Det er da ikke hans/vår plikt.

AnonymBruker
Skrevet

Det var et godt stykke unna, dessuten mener jeg at de som kaster søpla på bakken slik, de får da jammen meg plukke de opp igjen å.

Det er da ikke hans/vår plikt.

Om noen kaster søpla si på bakken kan eg garantere at de ikkje har tenkt til å plukke det opp igjen.

Ikkje deres plikt? Det er ikkje rart kloden vår går til helvete med den tankegangen..

Skrevet

Om alle lot søppel og tomflasker ligge istede for å plukke det opp for å kaste eller pante, så hadde vi blitt begravd i søppel. Kanskje du bør ta lærdom av hva typen din gjorde, spesielt siden det ikkje er noe han vanligvis ville gjort.

Hadde kjæresten min gjort noe sånt så hadde eg blitt glad. Dessverre er det slik at min har større sjangs for å kaste noe på bakken, enn å plukke noe opp og kaste i søpla.

En flaske fra eller til, om vi tar med den inn på butikken, spiller da vel ingen rolle.

Sikkert noen andre som tar den som trenger litt ekstra.

Jeg klarer fint og gjøre det jeg skal med min søppel og tomflasker, og det gjør faktisk han også, så sånn sett gjør vi da jobben vår.

Men andre folk som gjør slik, de får ta ansvar og lære at de skal rydde opp etter seg.

Skrevet

Om noen kaster søpla si på bakken kan eg garantere at de ikkje har tenkt til å plukke det opp igjen.

Ikkje deres plikt? Det er ikkje rart kloden vår går til helvete med den tankegangen..

Hvorfor skal vi rydde i noe vi ikke har noe med?

Skulle vi ha gjort det, hadde vi aldri blitt ferdige.

Det er da flere folk på kloken enn bare oss to, så..

Skrevet

For min del er det rarere å kjefte/slå kjæresten p.g.a at han tar med seg ei ekstra flaske til pantingm, enn at kjæresten går og henter ei tomflaske som bare står der uansett.

Skjønner ikke hvorfor dette irriterte deg sånn?

Du sier han er plaget med noe tvang, men at dette ikke var typisk han, hvorfor tror du dette var en tvangshandling da? Kan jo hende han bare så flaska som lå der og slang og ville ta den med samtidig da dere likevel skulle pante :)

Skrevet

For min del er det rarere å kjefte/slå kjæresten p.g.a at han tar med seg ei ekstra flaske til pantingm, enn at kjæresten går og henter ei tomflaske som bare står der uansett.

Skjønner ikke hvorfor dette irriterte deg sånn?

Du sier han er plaget med noe tvang, men at dette ikke var typisk han, hvorfor tror du dette var en tvangshandling da? Kan jo hende han bare så flaska som lå der og slang og ville ta den med samtidig da dere likevel skulle pante :)

Mye mulig det, men man kan vel ikke forvente at andre skal forstå hvordan man har det når man ikke er meg..

Jeg vet fra andre ting vi har snakket om, og jeg ser jo hvordan han reagerer når jeg f.eks sa at han kunne gå tilbake med flaska.

Det kroppsspråket han stod med da, det var ganske så kjent.

AnonymBruker
Skrevet

Mye mulig det, men man kan vel ikke forvente at andre skal forstå hvordan man har det når man ikke er meg..

Jeg vet fra andre ting vi har snakket om, og jeg ser jo hvordan han reagerer når jeg f.eks sa at han kunne gå tilbake med flaska.

Det kroppsspråket han stod med da, det var ganske så kjent.

Herregud, hvilket nivå er du på egentlig? Lage bråk på et offentlig sted for så lite? Tror også de andre la mer merke til deg og at du slo han enn til at han plukket opp en flaske. Høres ut som dere er "white trash", altså at dere tilhører de lavere klasser i det sosiale sjiktet. Bare for å forklare hva jeg mener, regner ikke med at du skjønte den.

Gjest captcha
Skrevet

Her finner du mange gode eksempler på nevnte klasser.

Ellers må en vel kunne si at dette er det beste trollet på lenge?

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Jeg driter i hvor hardt du slår, man slår aldri kjæresten.

Du har et større problem enn kjæresten din.

Du burde virkelig oppsøke terapi for temperamentet ditt.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Herregud var det virkelig noe å hisse seg opp for? Han plukket opp en tomflaske og du klikker helt bananas? Ærlig talt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...