AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Noen som vet om noen butikker som selger dette for tiden? Helst fysisk butikk, hvor jeg kan prøve dem før jeg kjøper.
Annie19 Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Kjeden Prego har mykje skinnhanskar No veit ikkje eg kor i landet du bur, men dei har butikk i Sandvika og Bygdøy Allé i Oslo, Lagunen, Åsane og Kløverhuset i Bergen og éin i Stavanger.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Prego hadde jeg faktisk ikke tenkt over, trodde dette var en butikk som solgte tilbehør til menn. Vet du hvordan prisnivået er her?
Annie19 Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Prego hadde jeg faktisk ikke tenkt over, trodde dette var en butikk som solgte tilbehør til menn. Vet du hvordan prisnivået er her? Trudde eigentleg eg òg at det var, før eg begynte å jobbe der Er vel 50/50 med tilbehør til dame og herre. Av dei hanskane som vi har inne i Bergensområdet, så ligg dei på rundt 400. Nokre er litt dyrare, men kjem jo an på modell og slikt. Men, er 30% på alle skinnhanskane no, i alle fall i Bergen. Veit ikkje kva det er i Oslo og Stavanger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå