neville Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Hei! er det mulig å trene seg til mer bevegelighet i kroppen? jeg er så utrolig stiv, jeg kan ikke vrikke på hoftene engang dette plager meg veldig.. det merkes jo utrolig godt når jeg skal danse. det ser bare veldig dumt ut! Så hvordan bli mer bevegelig i kroppen? :D takk!
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 ifølge rehab prog jeg gikk på. så var det om å gjør mye tøye øvelser . så vi hadd en time trening da med basis øvelsan(6 stk) og så de øvelsan tilpassa kvar enkelt. så var det turgåing en time så siste økta var det en liten oppvarming- så skikkeli tøying. er du stiv i hoftene hjelper det å stå å "rulle" hoftene. først ene vegen så andre vegen- d i oppvarminga før uttøyinga. en øvelse de satt meg til , hvorfor ane jeg ikke da, men det er vel øvste del a fot/bein. og jeg slit med føtttene /beina. å er noe stiv... sitte på ball å så svinge fra side til side- og fremover å bakover, for beveligheta i bekkene/hofta. 6 minutter...ca men en liten oppvarming å tøying er godt ... begynn å tøye øvest å så nedover- husk god hofte tøying da :-) håp det ornde seg
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 ogå uder oppvarming, stå på begge beina. så løfter du ene opp beine på tå, så ned. så neste annenhver. ... da merker du jo at du beveg deg helt opp til hofta (holdt på si vippe) . litt vankslei å skriv. men håpe du forstod å je mente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå