Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må ta ut ferie til høsten, og gidder ikke gå hjemme og sture. Hvor ville du ha reist om du hadde 1-2 uker på deg og måtte dra alene? Er en kvinne på 30 og liker ikke typiske partyplasser, vil gjerne bli kjent med nye mennesker selv om jeg ikke er supersosial.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1-2 uker? europa da?

Anbefaler Barcelona, Madrid eller Lisboa. Alle tre er utrolig flotte byer med god mat, flotte attraksjoner, hyggelig atmosfære og også mulighet for en god fest -om ønskelig. Reiste dit alene, perfekt. Book deg inn på et hostel (spesielt Lisboa er kjent for å ha kjempeflotte hostel) - www.hostelworld.com. Her kan du ofte velge mellom dorm rooms eller privates. Hvor du med det siste ofte må dele bad. Ofte har hostlene aktiviteter på kvelden som f.eks pub runde, introduksjon til lokal mat osv. send meg en pm om du trenger noe tips :)

Skrevet

Må ta ut ferie til høsten, og gidder ikke gå hjemme og sture. Hvor ville du ha reist om du hadde 1-2 uker på deg og måtte dra alene? Er en kvinne på 30 og liker ikke typiske partyplasser, vil gjerne bli kjent med nye mennesker selv om jeg ikke er supersosial.

Hva med å reise på tur med andre som reiser alene?

Sjekk Unnis aktivitetsferie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...